פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מצלמה דיגיטלית Canon EOS 1000D נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פארק התעשייה חבל מודיעין,שוהם 73142 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/12/08 רכשתי את המצלמה הנ"ל דרך אתר האינטרנט p1000 עם אחריות של חברת קרט.בתאריך 14/12/08 יצרה איתי קשר פקידה של החברה ותיאמה את האספקה למקום העבודה שלי בירושלים תוך 3 ימים.למחרת יצר איתי קשר שליח של חברת UPS כאשר בידיו חבילה עבורי מחברת קרט.השליח חיפש את כתובת המגורים שלי במקום הכתובת של העבודה.כאשר שמע השליח כי הכתובת היא שונה ואין כרגע אף אחד בבית הוא ענה שכתובת זו (של העבודה) לא כלולה במסלול שלו והוא מחזיר את החבילה למשרד ולמחרת ישלח שליח אחר להביא לי את החבילה.פניתי בזעם לחברת קרט גם בטלפון וגם בעמצאות פקס ולמחרת הגיעה החבילה למקום עבודתי.כאשר פתחתי את החבילה בבית גיליתי כי חסרים פריטים בקיט של המצלמה: תקליטור עם תוכנה לעריכת תמונות,תקליטור עם קורס אינטראקטיבי של צילום וקורא כרטיסי זכרון.פניתי שוב לחברת קרט וביקשתי לדבר עם מנהל המוקד והובטח לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות.הפקידה חזרה אלי תוך כ22 שעות וביקשה לפקסס אליה את פרטי העסקה ואת רשימת הפריטים החסרים כדי שתוכל לגשת למחסן להוציא את הפריטים.פיקססתי לפקס
האישי שלה את כל הפרטים הנדרשים ומאז אף אחד לא חזר אלי.מאז פניתי בפקס נוסף לאותה הפקידה/המנהלת עם דרישה מפורשת לספק את הפריטים החסרים ולפצות אותי על עוגמת הנפש אך לא נעניתי.פניתי מספר פעמים בטלפון ובכל פעם הובטח שיחזרו אלי תוך 24 שעות ואף אחד לא חזר אלי.בפעם האחורונה דרשתי לקבל את פרטי מנכ"ל חברת קרט אך נעניתי בסירוב.
פניתי לחברה בטלפונים 1599592000 ו1599592006 ובמספרי פקס 039774343 (כללי) ו039774344 (של הפקידה/המנהלת).
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת הפריטים החסרים כנדרש ופיצוי כספי פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
דני פיקובסקי סמנכ"ל שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה ללקוח תגובה:
הלקוח קיבל את מבוקשו ולשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה