פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מצלמה במסגרת אחריות נושא התלונה:
שהם אנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית קרט החדש, שהם כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו מצלמת canon s3 עם אחריות 3 שנים של קרט ושירות יהלום באוגוסט 07.
העדשה של המצלמה הפסיקה לעבוד בחורף (ההשערה שלנו היתה הקור הוא משפיע אם נוכל לצלם תמונה או לא). הגענו ל"בית צילום" שהיא המעבדה המורשית היחידה של קנון ונאמר לנו שלכאורה הם לא רואים בעיה אבל שנשאיר לבדיקה. במסגרת שירות יהלום היינו אמורים לקבל מצלמה חילופית אך המצלמה שהוצעה לנו היתה ברמת מצלמת כיס.
מכיוון שהיה לנו אירוע חשוב באותו שבוע החלטנו לתקן את המלצמה במועד מאוחר יותר.
מזג אויר התחמם והמצלמה עבדה מצוין - לא ראינו שום בעיה.
כאשר התקרר שוב מזג האוויר הבעיה חזרה.

שלחנו את המצלמה לתיקון ונעינו עם תשובה שיש מכה על העדשה וחול ושאין אחריות במקרה כזה.
חיפשתי קצת באינטרנט ומסתבר שהתקלה נפוצה מאוד בכל רחבי העולם וכתקלה ידועה לא יכול להיות שיסרבו לתקן את המצלמה!

לפני שרכשנו את מצלמת קנון S3 היתה לנו מצלמת קנון S1 שהתקלקה לאחר שנה וחצי אך אותה רכשתי ללא שירות קרט ולמרות שהתקלה במצלמה היתה ידועה בקרט נאמר שאין ביכולתם לעזור.
כספי סוג הנזק :
תיקוןן מצלמה בהתאם לאחריות פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
דני פיקובסקי סמנכ"ל שם ותפקיד:
תעודת האחריות הינה מתאריך 10.8.07. המצלמה הוכנסה לתיקון בתאריך 13/1/09. שירות היהלומים ניתן בשנת האחריות הראשונה בלבד (כמפורסם). במסגרת שירות היהלומים אין אנו מתחייבים לספק מצלמה זהה אלא חלופית. למרות האמור לעיל, הוצעה ללקוח מצלמה חלופית.
המצלמה אכן התקבלה עם מכה במסגרת העדשה וחול במכלול האופטיקה (תמונות נמצאות בידנו). אין בידנו כל מידע רשמי או אחר כי תקלה זו נפוצה.
תגובה:
היות והאחריות אינה כוללת תיקון מצלמה שנפגעה ממכה ו/או מחול שחדר למכלולי המצלמה, התיקון יבצע בתשלום. אנו מציעים ללקוח הנחה של 15% ממחיר התיקון שהוצע לו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה