פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במסגרת פרסום הצעה לרכישת מוצר צילום של קרט באינטרנטb נושא התלונה:
‏שבת ‏19 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 19 בנובמבר 2005, רכשתי את מצלמה מסוג A520 Canon מאת קרט באמצעות האינטרנט (אתר WWW.P1000.CO.IL מס' הזמנה 1231650) במסגרת מכרז פומבי. במסגרת אותו מכרז הוצע לציבור הגולשים לרכוש את המצלמה מקרט, ובנוסף לקבל את הפרטים הבאים במסגרת אותה חבילה (בזה הלשון ובסדר זה):
"סדנת צילום מתנה - לכל רוכש מצלמה זו! תקליטור DVD המכיל הוראות הפעלה אינטראקטיביות וסדנת צילום מרהיבה! 3 שנות אחריות ע"י היבואן הרשמי קרט ישראל בע"מ." (מתוך האתר)
כמובן שבהתאם לכך הצעתי לרכוש מקרט את המצלמה, כאשר שמחירה מגלם להבנתי בנוסף את כל מרכיבי החבילה, קרי (א) אחריות לתקופה של 3 שנים למצלמה (ב) תקליטור הוראות הפעלה ו-(ג) סדנת צילום. לאור האמור לעיל הוגשה על ידי הצעה לרכישת חבילת הצילום. עוד באותו יום קיבלתי הודעה מסודרת על זכייתי בחבילה כאמור.
המוצר סופק לי מקרט לאחר מספר ימים כשהוא כולל את המצלמה, תקליטור הוראות הפעלה ואחריות. עם זאת, שובר השתתפות בסדנת הצילום לא נכלל בחבילה, כמובטח וכמתחייב מהצעת קרט.
בסמוך לאחר קבלת החבילה, פניתי ביום 27 בנובמבר 2005 למרכז טלפוני של קרט, ובמענה לפנייתי בנוגע לחסרונו של שובר השתתפות בסדנת הצילום נעניתי על ידי נציגת שירות של קרט, כי סדנת הצילום כבר לא כלולה בחבילה מזה זמן מה וכי יחזרו אלי בנושא מאוחר יותר. מנגד, לאחר מספר שעות פנה אלי נציג (גס רוח, יש לומר) משירות לקוחות של קרט אשר ביטל את טענותיי במחי יד תוך זלזול מופגן ושלילה מכל וכל את הבנתי למהות הרכב החבילה (על כל רכיביה) אשר אותה ביקשתי לרכוש.
כמובן שהסתמכותי על פרטי המידע אשר סופקו לי מקרט במסגרת הצעתם לרכישה, הובילה אותי למסקנה המתבקשת כי במסגרת החבילה כלולה אף סדנת צילום (אשר למיטב ידיעתי הינה בשווי של מספר מאות שקלים). אין ספק כי שהוטעיתי על ידי קרט באשר להרכב חבילת המוצר, היות ויממה לאחר פנייתי בכתב לקרט (פניה מיום 27.11.2005 אשר למועד זה לא טרחו בקרט לענות עליה) שונה הטקסט המפרט את המוצר המוצע ואת המוצרים הנלווים לו באופן שתיקן את ההטעיה הברורה בו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי + מימון השתתפות בסדנת הצילום זהה לזו אשר הוצ פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
פיקובסקי דניאל סמנכ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על שבחר לרכוש מוצר מבית קרט. לצערנו, הלקוח לא הבין נכון את תוכן החבילה. התקליטור המצורף כולל בתוכו את סדנת הצילום האינטרקטיבית והוא בא במקום סדנת הצילום הפרונטאלית שניתנה על ידנו בעבר.

תגובה:
לפנים משורת הדין ובאופן יוצא מן הכלל, אנו נעניק ללקוח סדנת צילום פרונטאלית על חשבוננו.
אנו מבקשים מהלקוח ליצור קשר עם מר רוני ליטמן בקרט על מנת לתאם את מועד הסדנה.
נשמח לעמוד לרשותו של הלקוח בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה