פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ברמה ירודה נושא התלונה:
דנון בן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בית ניופאן, רח' רוזנסקי 14 אזור תעשייה חדש, מערב ראשון לציון, כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלנו ממקום העבודה של רעייתי מצלמת pentax optio e 90 כשי לחג ראש השנה.
העברנו את המצלמה לבננו בן ה 7.
במארז שקיבלנו לא היה דיסק עם תוכנת התקנה.
ברשותי מספר מצלמות של חברת canon, ולשמחתי נוכחתי כי ניתן להוריד את התמונות למחשב באמצעות תוכנת zoom browzer של canon, לפיכך ויתרתי על התענוג שבפנייה לחברת קרט בבקשה לקבל דיסק התקנה.
לאחרונה התברר כי תכנת zoom browzer אינה מאפשרת הורדת סרטים מהמצלמה.
לאחר חיפוש ברשת הופניתי מהאתר העולמי של פנטקס ליבואן שהוא קרט ישראל.
שלחתי מייל לחברה (באמצעות אתר החברה) ובו ביקשתי לקבל לינק לדרייבר המתאים (באתר החברה יש לינקים לדרייברים של למרבית המצלמות של canon).
מאז פנייתי חלף מעל שבוע ימים ולא קיבלתי כל תשובה.
פניתי לחברה טלפונית ולאחר שהועברתי מנציג אחד לאחר נמצאה פנייתי.
לאשת השירות לא היה תירוץ טוב מדוע לא קיבלתי כל תגובה במייל.
באשר לפנייתי נתבקשתי להמציא חשבונית קנייה כתנאי לטיפול בבקשתי, ניסיתי להסביר לנציגה שמדובר במתנת חג של הרשת לפיכך אין ברשותנו חשבונית .
תשובת נציגת השירות כמו גם של מנהלת בשרות הלקוחות בשם מעיין הייתה כי עלינו לפנות לרשת בה עובדת אשתי (שם הרשת נמסר לנציגת השרות) בבקשה לקבל את חשבונית הקנייה אשר כוללת מן הסתם מספר פריטים (אינפורמציה שהרשת לווא דווקא תשמח לחלוק עמנו).
מעיין תרצה את התעקשותה בכך שתחום המצלמות בארץ פרוץ וכי יכולתי להביא מחו"ל את המצלמה ולבקש מקרט את תוכנת ההתקנה.
ייתכן והבעיה היא בי וברמת השירות אותה צפיתי לקבל מרשת ניופאן קרט, אבל לעניות דעתי חברה בסדר הגודל של קרט ראוי שתענה לפניות המגיעות אליה באמצעות האתר שלה ותנסה לבחון פניות של לקוחות שלה בנפש חפצה ולא תנסה להסתתר מאחורי תירוצים טכניים ומנהלתיים ובמיוחד לנוכח בקשה שאין בצידה עלות כספית ( משלוח לינק לדרייבר).
בפעם הבאה שאחפש מצלמה או שאתבקש להמליץ על מצלמה אחשוב יותר מפעם אחת האם אני רוצה לקבל שירות ברמה המתוארת לעיל.
באשר לבקשתי אנו נפנה לרשת בה עובדת אשתי בבקשה לקבל העתק חשבונית וזאת על מנת שנוכל להציגה לחברת קרט ולקבל את מה שהיינו אמורים לקבל עם המצלמה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שרות ברמה גבוהה יותר פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
מבירור פרטי פנייתו עולה כי לאחר כ-8 חודשים פנה אלינו לראשונה שלא קיבל את דיסק ההתקנה, אשר מסופק יחד עם המוצר.
תגובה:
על אף שמשלוח הדיסק לאחר תקופה זו כרוך בתשלום, החלטנו לפנים משורת הדין, לספק ללקוח את הדיסק ללא כל תשלום מצדו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה