פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת בלי אחריות למוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה אופיס דיפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו 2 מדפסות מסוג אפסון C43SX
ומאז ישנם תקלות נושנות וחוזרות ,בשיחה עם השרות נאמר כי יש לבצע ניקוי ראש דיו
נעשה 10 פעמים ניקוי דיו במהלך שיחה עם השרות ,עד סיום התרוקנות
ראש הדיו ,אף גוף לא מוכן לקבל אחריות לגבי המדפסות .
.
וריות לגבי המדפסות ,
כספי סוג הנזק :
החזר מדפסות פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
דני פיקובסקי סמנכ"ל שם ותפקיד:
קרט ישראל הינה מפיצה של מדפסות אפסון. במסגרת זו, קרט אינה מעניקה שירותי תמיכה טלפונית ו/או שרותים טכניים אחרים למדפסות אפסון. ההנחיות שקיבל הלקוח ניתנו ע"י הגורמים המוסמכים והמורשים למתן שירותי תמיכה ותיקונים למדפסות אפסון מטעם אפסון ישראל.
בהזדמנות זו אני מבקש שלא לשייך תלונה זו לקרט ישראל ולדאוג לכך שלא יווצר באתר כל קשר בין תלונה זו לקרט.

בברכה,
דני
תגובה:
קרט אינה אחראית לפתרון במקרה זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה