כיסא בטיחות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.1.13 רכשתי כיסא בטיחות מחברת שילב, באוקטובר האחרון (לאחר 9 חודשים) גיליתי לפתע פתאום שהמשענת של הכיסא בצד שבורה.
לא הצלחתי להבין איך משענת הצד נשברת, יש לציין שהכיסא לא יוצא מהאוטו ולא זז ממקומו. ניגשתי לחנות שילב במתחם G בראשון לציון שם רכשתי את הכיסא, נתנו לי כיסא חלופי ואמרו שישלחו למעבדה. לאחר כשבועיים בערך קיבלתי טלפון מאחד העובדים בחנות שאני נדרשת להחזיר את הכיסא החלופי והכיסא שלי טוטלוס, כשביקשתי להבין איך יכול להיות שאחרי 9 חודשים הכיסא טוטלוס לא קיבלתי מענה פשוט ביקשו שאחזיר את הכיסא החלופי. פניתי לשירות הלקוחות של שילב ענתה לי נציגה מקסימה בשם פרידה שלא הצליחה לעזור לי והבטיחה שיחזור אליי מנהל שירות לקוחות (כמובן שזה לא קרה) בתחילת נובמבר יצרתי קשר בשנית עם שירות הלקוחות הפעם "התמזל מזלי" וענתה לי אורלי שהציגה את עצמה כמנהלת שירות הלקוחות, אורלי הסבירה שהכיסא טוטלוס ואין מה לעשות לאחר דין ודברים סוכם עם אורלי שתבקש שישלחו את הכיסא שוב למעבדה, היא תעקוב ותבדוק עם מנהל המעבדה מה ניתן לעשות ותחזור אליי... ואני המתנתי בסבלנות היום בתאריך 2.2.13 יצר איתי קשר שי מנהל סניף שילב בראשון לציון ששוב ביקש שאחזיר את כיסא הבטיחות החלופי אני הסברתי שאורלי מנהלת שירות לקוחות מטפלת בנושא ואני מחכה לטלפון שלה, שאלתי האם שלחו שוב את הכיסא שלי למעבדה והוא השיב שלא. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של שילב ושוב " התמזלך מזלי" ואורלי ענתה לי לטלפון, לאורלי לא היה מושג מה אני רוצה ממנה ואני טוענת שאם הבטחת שתחזרי אליי את אמורה לדעת מזה!!!! הסברתי אורלי העלתה את הפניה עדיין לא זוכרת ולא יודעת על מה מדובר אמרה שישחו שוב את הכיסא ותבדוק. אני כמעט חודשיים עם כיסא חלופי ולא כיסא שרכשתי במיטב כספי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כיסא חדש או זיכוי על הכיסא הבלוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|