פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לא הוגן עבור מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
קניון סיטי אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי עגלה של חברה מובילה בסניף שילב אשדוד עלות העגלה היה4000 שח וכולל שנתיים אחריות על גוף העגלה והריפוד
בתוך השנתיים שילמתי שלוש פעמים תיקונים שכל תיקון ביו100-120 שח כאשר הפגיעה היתה בגוף העגלה ולטענת החברה התיקון לא נכלל באחריות . חברה גדולה שמביישת את עצמה אחרי שעשיתי אצלם קניה של 14000 שח
כספי סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה