|
|
|
|
|
|
תשלום לא הוגן עבור מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שני 10 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
כתובת: |
קניון סיטי אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי עגלה של חברה מובילה בסניף שילב אשדוד עלות העגלה היה4000 שח וכולל שנתיים אחריות על גוף העגלה והריפוד
בתוך השנתיים שילמתי שלוש פעמים תיקונים שכל תיקון ביו100-120 שח כאשר הפגיעה היתה בגוף העגלה ולטענת החברה התיקון לא נכלל באחריות . חברה גדולה שמביישת את עצמה אחרי שעשיתי אצלם קניה של 14000 שח
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|