|
|
|
|
|
|
עמלת ביטול 5% |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 ינואר 2018 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
יר ימים נתניה |
כתובת: |
עיר ימים נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.1.2018 ביצעתי קניה של כסא לילד ושילמתי 699 ש"ח ולא הוזכר ולא העירו את תשומת לבי או שיראו לי את נוסח ביטולי עיסקאות בחנות שיש עמלת ביטול , בתאריך 24.1.2018 החזרתי את הכסא ואז צצה עמלת ביטול דבר שמקומם אבקש בכל לשון של בקשה
להחזיר לי את 5% אשמח לקבל תשובה בעניין בבקשה
אני עובדת עם לקוחות ואף פעם לא גבינו בחברתנו עמלת החזר זה לא הגיוני שחברה כזו גדולה תקבע לעצמה את הנוהל לגבות ובכל מחיר כסף על לא כלום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|