פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה של מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית שילב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-9 חודשים קניתי סט של משטח החתלה מגן מזרן ווילונות של חברת שילב. לאחר כביסה ראשונה בדיוק לפי הוראות היצרן בטמפ' של 30 מעלות המשטח החתלה התכווץ ב- 25%!! לאחר כביסה נוספת שוב התכווץ המשטח וכך הלאה. ניגשתי לבית שילב לצורך החלפת המוצר, לטענתם אין החלפת מוצרים ללא בדיקה שלהם הם לא הסכימו להחליף לי את המוצר ולקחו אותו לבדיקה. לפי התחייבות שלהם הבדיקה תערוךשבוע עד 10 ימים!!!. חשוב לציין שמדובר במוצר חיוני לתינוק. בפועל לאחר יותר משלושה שבועות נאלצתי לערב את מחלקת השרות שלהם. חני מהשרות הבטיחה לבדוק אמרה שזה לא בסדר כל יום חזרתי אליה ולא היתה שום התקדמות למרות שהבטיחה שהיא מטפלת בעניין, בסופו של דבר המוצר הוחלף.
לאחר כמה ימים שוב כיבסתי את המוצר הפעם ביד ולמרבה הפתעתי שוב התכווץ המוצר הפעם גם כיבסתי את מגן המזרן שגם הוא התכווץ. חזרתי שוב לחני שוב הייתי צריך לרדוף אחריה לטענתה היצרן טוען שהכביסה לא נעשתה בהתאם להוראות ושהם נוטים להאמין ללקוח ולכן מוכנים לזכות אותי.
כמובן שהכי קל זה להאשים את הכביסה. כמובן שהם מוכנים להשאיר את הכסף אצלהם ולזכות אותי אבל מה עם צורכי הלקוח????
אני צריך מגן מזרן ומשטח החתלה לשילב אין דגם אחר !!! הדגם היקר שהם מוכרים הוא באיכות גרועה והחלפה נוספת לא תעזור. אני ביקשתי את כספי בחזרה אולם הם לא מוכנים כל השתלשלות המקרה היתה לאחר עשרות שיחות טלפון מעולם לא חזרו אלינו משילב מעולם לא הציעו לפצות אותנו או לתת לנו מוצר חלופי בזמן שהם "בודקים"
כספי סוג הנזק :
החזר של הכסף. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה