פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגלת באז לא תקינה בפעם ה4 מזה 10 חודשים נושא התלונה:
דבורה דיקלה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ערכתי את הקניה הראשונה שלי לקראת לידה משילב בסניף אילת
קניתי שם ממש את הכל במחירים הכי יקרים ולא התפשרתי על כלום כאשר הגיע
הציוד לאחר חודשיים מיום ההזמנה נוכחתי לגלות כי העגלה מסוג באז שעלתה 5000 ש'ח!!!משומשת,המעמד לאמבטיה שבור,שלחו שידת החתלה חסרת חלקים
ובנוסף שילמתי על נדנדה של פישר פרייס ולא קיבלתי אותה כי קודם המטרה היא למכור רק לאחר מכן לבדוק אם יש במלאי....יצרתי קשר עם הסניף ואכן הם נענו לבקשתי והחליפו לי את המוצרים לאחר שבועיים משמע בברית של הבן שלי הייתי ללא עגלה שבועיים החתלתי אותו על המיטה{אתם יודעים.צריך להתכופף ואחרי לידה זה ממש ממש קשה..}ושבועיים קילחתי אותו בגיגית קטנה כי לא היה לי מעמד לאמבטיה..חבל אה??אבל כאן זה רק מתחיל!!!אחרי חודשיים שהשתמשתי בעגלה פתאום השלד התקלף כולו וניהיה חלודה ממש!!יצרתי קשר
עם ש'ל החליפו לי את השלד רק לאחר חודש כאשר הביאו את השלד החדש התברר כי המעצורים של השלד החדש אינם תקינים ולכן הייתי צריכה להמתין חודש נוסף על מנת שיחליפו לי את השלד שכבר הוחלף>עד לכאן כבר החליפו לי את השלד 3 פעמים ונחשו מה??בימים אלו מנהלת אני רומן ארוך טווח עם שילב..כן.כן!!!הפעם התקלקלה האפשרות לקפל את העגלה ובשביל לכוות את ידית ההרמה צריך להלחם לפחות 5 דק' עד שהיא עולה על מנת שהיא תעלה אבל הסיפור הכי עצוב הוא כזה:כאשר אני מניחה את הילד בעגלה ודוחפת אותה יש רעש של מיטת קפיצים ישנה שמרעישה ומרעישה ומרעישה ללא הכרה יש לציין כי הגלגלים כל הזמן נתקעים וננעלים מעצמם >>אני רוצה לציין ולהזכיר לכולם שהעגלה עלתה 5000 ש'!!שזה עסק לא זול בכלל בהתחשב במחירים של היום בשוק שנותנים עיסקת לידה שכוללת את הכל ב4.500 ש'ח!!יצרתי ניגשתי לסניף שילב במקום מגוריי באר שבע שם בדקו את העגלה וניקו את הגלגלים אמרו לי לנפח אותם והכל יהיה בסדר וכמובן אני ניפחתי אותם ונחשו??נכון!!לא קרה כלום הכל נשאר אותו הדבר..יצרתי קשר עם ש'ל של שילב שם לא זכיתי למענה מאף אחד רק לאחר יומיים של ניסיון ליצירת קשר נענתי וזאת לאחר שהשארתי מס' הודעות ואף אחד לא חזר >שוחחתי עם ליאור מש'ל הוא אמר שהוא ישלח בעוד כשבוע שלד חלןפי וגם זאת לאחר שכנועים רבים ואכן כך היה רק שהשלד שהגיע כולו מרוסס בספריי כתום ומודבקות עליו מדבקות של"עגלה חלופית"אני לא מסתובבת עם עגלה כזאת!!יצרתי קשר שוב פעם ובמהלך 4 ימים לא ענו לי השארתי הודעות ואף אחד לא חזר מה בסך הכל אני רוצה??שיתקנו לי את העגלה???!!הלו??מה כל כך קשה??לאחר 4 ימים ענה לי ליאור ומסר שהמנהלת שלו בעוד יומיים תיצור קשר ונחשו מה??אחרי שבוע אפילו היא לא יצרה קשר!!אני מיוזמתי צרחתי על אחת הפקידות לאחר שבוע של המתנה למנהלת וקיבלתי סוף כל סוף מענה מאחת שטוענת שהיא מנהלת בשם חני שדיברה אליי כאילו היא לא צריכה לקוחות בחברה דיברה בצורה מזלזלת ובטונים לא נעימים ביקשתי לשוחח עם מנהל מעליה והיא אמרה לי תוך יומיים המתנתי 5 ימים ואף אחד לא חזר אליי יצרתי קשר בחזרה ענה לי ליאור שצחק וטרק לי את הטלפון בפרצוף לאחר מכן התקשר והתנצל בטענה שהתנתקה לו השיחה אחרי שהבנתי שאני לא אקבל בזמן הקרוב עגלה נאלצתי לגשת ולקנות עגלת טיולון בשווי 1200 ש'ח של זאפ רק מכיון שאני תקועה בלי העגלה שלי עד היום הפניה של לא טופלה ואני עדיין ממתינה למנהל של חני שמוסרת שהמנהלת שלה בחול' כרגע וכי ניתן להשוות{בלי זלזול מצידי כמובן}את העגלה שקניתי ב5000ש'ח לעגלה של ד'ר ביבי שקונים ב800 ש'ח כרגע אף אחד לא נותן לי מענה ואף אחד לא חווזר אליי אני לשילב לא אכנס יותר בחיים!!אני מעונינת בעגלה שלי בחזרה ןבפיצוי על כל עוגמת הנפש שנגמה לי כתוצאה מכך
וגם כספי סוג הנזק :
שיחזירו לי את העגלה לאחר תיקון וטיפול יאה פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה