פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגלת תינוק QUINNY דגם BUZZ נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/05/06 נקנתה עגלת תינוק מהדגם הנ"ל,אשר מסופקת באופן בלעדי ע"י שילב, בסניף החברה בראשל"צ. העגלה נקנתה לאחר סקר שוק מקיף ולאחר שעמדה במספר תנאים חשובים במטרה לספק את הטוב ביותר עבור ילדי. נוחות ומרווח , עמידות ואיכות לאורך זמן, תפעול קל (קיפול ופתיחה של העגלה). לציין ששויה של העגלה עומד על 4000 ש"ח (פי 2 מעגלות אחרות בשוק). בעייתנו החלה לאחר כחודשיים של שימוש כאשר הבחנו בבד הפנימי של סל השכיבה כדוריות צמר על פני הבד,דבר שלא אמור לקרות כל כך מהר ולבטח לא לפני כביסה. פנינו לסניף החברה ב-1/08/06 ,סל השכיבה נשלח לבדיקה אצל היבואן, והוחזר לסניף מבלי שתוקנה הבעיה , בטענה שאין בד בארץ לתיקון וכאשר יגיע הבד נקבל הודעה, לציין שביום 11/10/06 טרם נפתרה בעיה זו.
בנוסף הופיעה בעיה במעצור העגלה דבר שמנע מאיתנו להשתמש בה, בפנייה חוזרת לסניף נאלצנו להמתין 4 ימים עד לקבלת גלגלים חלופיים, ולקיחת עגלתי לבדיקה. בנוסף הקיפול ה"פשוט" של העגלה נוכח להיות קשה ומסורבל, יש להפעיל כח על מנת לקפלה.
לציין שהילד ברוב שעות היום נמצא אצל סבתו ועלינו להשאיר את העגלה פתוחה על מנת שלא תהיה בעייה לסבתא לקפלה.
לסיכום- עגלה תוצרת חוץ אשר נקנתה במיטב כספנו ואמורה הייתה לשמש אותי לאורך זמן וגם בילדים הבאים ב"ה. הפכה להיות עבורנו עגלה מסורבלת עם בעיות תפעול , לא אידיאלית מבחינת רוחב, עמידות ואיכות מועמדת בספק.
אנו מבקשים שתתיחסו לטענתנו בכובד ראש, על מנת שלא יווצר מצב לעוד לקוחות לא מרוצים. מתברר שלא מה שהכי יקר נוכח להיות גם הכי טוב.
אמא מאוכזבת
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם וטיפול מהיר ויעיל בבעיה הנוכחית של הבד פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה