פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרקום לא תקין של חברת אנג'ל קר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני ביצעתי הזמנת לידה בשילב בסך של כ-9,000 ש"ח, ובין היתר רכשתי מוניטור קול ונשימה עם אינטרקום. עם תחילת השימוש במוצר, בסוף חודש אוגוסט (לאחר לידת בני), נשמעו רעשי זמזום ממכשיר האינטרקום. בפנייתי הטלפונית ליבואן ונותן השירות, חברת שסק בע"מ, הופניתי להוראות השימוש, בהן מצוין שעלולים להופיע רעשי זמזום אם מכשיר האינטרקום נמצא ליד מוצר חשמלי פלורסנט או טלוויזיה. לצורך הבדיקה הביתית, העברתי את המוצר לחדר אחר, שבו אין טלוויזיה אולם יש מחשב, וגם שם הופיעו הרעשים. לכן נמסר לי שעלי להעביר את המוצר לבדיקה בחברת שסק. בבדיקה זו המוצר נמצא תקין לחלוטין, אולם אצלי בבית יש רעשי זמזום טורדניים, המונעים ממני שימוש במוצר. פנייתי לחברת שילב לפני כ-3 שבועות עדיין לא נענתה, גם לאחר שהעברתי מייל נוסף למנכ"ל החברה, באמצעות אתר האינטרנט שלהם. באתר תלונה קיימות תלונות נוספות בעניין מוצר זה, ואולי אף מדובר בפגם סדרתי במוצר. החברה מתעלמת ומספקת תשובות שטחיות ש"המוצר תקין", ולא עומדת מאחורי הסלוגנים שלה. החברה לא מציגה את הוראות השימוש - בהן מצוין עניין הרעשים, במועד הקניה, ובמידה והיה נמסר לי מידע זה, כמובן שלא הייתי רוכשת את המוצר.
בטרם פנייתי לבית המשפט לתביעות קטנות, אבקש שיבטלו לי את העסקה ויפצו אותי על הסחבת ועוגמת הנפש הרבה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה בתוספת פיצוי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה