פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מעגלה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי עגלה מחברת שילב, מדובר בעגלה של מקסי קוזי דגם "באז". מדובר בעגלה יוקרתית שעלתה לי 4000 ש"ח , העגלה אינה יציבה, כאשר אני מניחה עליה את התיק עגלה היא נוטה קדימה ואף נפלה לי מספר פעמים ( למזלי זה אירע כאשר ילדי לא היה בתוכה - אך אני לא רוצה לחשוב מה חס וחלילה היה עלול לקרות). מעבר לכך הבד הפנימי של העגלה מתפורר , התיקתקים אינם נסגרים בצורה תקינה העגלה אינה יציבה כלל וככל ומסורבלת לשימוש. צריך לנפח את הגלגלים בתדירות גבוהה וכבר יש לי פנצר באחד מהם.
כאשר רכשתי את העגלה קיבלתי את הרושם שזו העגלה "הכי טובה" שהם יכולים להציע ואני מאוד לא שבעת רצון ממנה . אני רוצה לבטל את העיסקה .
מעבר לכך היו לי עוד שרשרת של חווית שרות לקויה בכל תהליך הקנייה שלי מהם : את הסל קל קיבלתי ללא המגןם ראש וזה נודע לי רק לאחר שהגעתי לשחרר את הילד מבי"ח, התיק לעגלה שרכשתי נקרע לאחר פעמיים של שימוש, וחיתולים מסוג טטרא שרכשתי נקרעו אחרי מעט מאוד כביסות.
כשהציעו לי משילב להכניס את העגלה לתיקון בתיאום מראש והיו אמורים לתת לי עגלה חילפית למרות שקבענו יום מראש הם השאירו אותי ללא עגלה מספר ימים.
לאחר שפניתי למנהלת סניף חדרה ולא קיבלתי ממנה שרות הולם כתבתי באתר שילב דרך צור קשר וגם אז לא קיבלתי כל מענה הולם - אפילו לא טלפון חזרה..
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה של העגלה ופיצוי על העוגמת נפש פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה