פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מרוצה מהקניה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצל נתניה כתובת:
קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי, 09.01.07, בשעה 21:00 בערב רכשתי נדנדה לתינוק.
המוצר לא היה בתצוגה והבטיחו לי שהוא לתינוק שנולד.
כשהגעתי הביתה וחיברתי את הנדנדה התחוור לי שהיא לא מתאימה בשל הישיבה הזקופה.
למחרת בבוקר חזרתי לחנות ומאחר ואין נדנדה מתאימה ביקשתי החזר כספי בסך הקניה, 600 שח.
אמרו לי שיבררו ויחזרו אלי. לאחר שיחה עם שי, מנהל החנות, נאמרלי שאני יכולה לקבל זיכוי מה שגרם לי להלם שהמוצר שולם במזומן והוחזר בפחות מ24 שעות מרגע הקניה.
הסברתי שאם הייתי רואה את המוצר פתוח לא הייתי לוקחת בשל הישיבה שלו. אני אם טרייה שהוטעתה ע"י המוכרת הלא מנוסה ואין באפשרותי להוציא שוב סכום שכזה במקום אחר.
ניסיונות כושלים לדבר עם שי (לא היה מוכן לדבר איתי בטלפון) הובילו אותי ליצור קשר עם משרדי ההנהלה היום בבוקר, 11.01.07, השארתי 3 הודעות ואין שום התייחסות.
אין ברשותי מחשב לכן אבקשכם לעדכן אותי בטל מס;0506558056
מקווה שאולי דרך האתר ישתנה היחס לו זכיתי,
אילנית חדד
כספי סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה