פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק פגום ושירות עוד יותר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קנינו תיק לתינוק ב-150ש"ח,
לאחר שבוע התיק נקרע.
כשהגענו לסניף בשילת מנהלת החנות אמרה שלא ניתן לעשות כלום עד שהתיק יישלח לבדיקה והבטיחה לחזור אלינו עם תשובה לא יאוחר משבועיים.
כעבור שבועיים וחצי יצרנו קשר עם החנות ונאמר לנו שעדיין אין תשובה.
בינתיים נאלצנו להסתדר בלי תיק.
כעבור שבוע נוסף כשעדיין לא קיבלנו תשובה הגענו לחנות ואחרי הרבה לחץ אלה הסכימו לבדוק מה קורה אצל הסוכן.
הסוכן אמר שמבחינתו התיק פגום ושנזוכה עליו.
יש להדגיש שלא היה להם תיק זהה למה שקנינו ולמרות זאת הם לא הסכימו להחזיר לנו את כספינו בטענה שאין חוק שמחייב אותם להחזיר כסף.
מנהלת הסניף בצורה מאוד לא חביבה אמרה שטענות יש להפנות לשרות לקוחות ולא אליה. התקשרנו לשרות לקוחות לפני שבוע והשארנו טלפון ועד עכשיו אף אחד לא התייחס.
ולסיכום, ציטוט מהאתר של שילב:
" אנו מאמינים ששביעות רצונו של הלקוח באשר הוא, ההקשבה והבנת צרכיו והמחויבות לערכי שילב, יצעידו את החברה להישגים ויגרמו לה להיות ארגון מרוויח. "
מבחינתינו נכשלתם בגדול!

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה