פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים משומשים ולא תקינים בסניף שילב בצומת שילת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אזור תעשיה שילת כתובת:
אזה"ת שילת-מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בחודש נובמבר 06' רכשתי מובייל של חברת 'טייני לאב' 'אור ותנועה', שווי המוצר 319 ש"ח אותו התקנתי על מיטתו של בני עפ"י ההוראות המצויינות בחוברת המצורפת למובייל. חשוב לציין כי כבר במעמד המכירה הפניתי את תשומת ליבו של איש המכירות למשקל החריג של המובייל, איש המכירות המליץ לי לחזקו למיטה עם אזיקונים וכך עשיתי.
2. כעבור כשבועיים הפסיק המובייל לעבוד, ניגשתי לסניף 'שילב' במודיעין כשביידי המוצר מתוך ציפייה לקבל מוצר זהה חדש. נאמר לי ע"י צוות החנות כי על אף שמדובר בתק' קצרה לאחר רכישת המובייל, מדיניות הרשת איננה מאפשרת להחליף את המוצר בחדש, אלא החלק התקול יוחלף בחלק חדש שעובד מתוך אחד המוביילים אשר נמצאים על מדפי החנות. המתנתי בחנות קרוב לשעה כאשר המוכר מפרק חבילה אחר חבילה עד אשר מצא את החלק התואם שהתקלקל.
3. באותו היום התקנתי שוב את המובייל על מיטת התינוק, ולאחר כ-3 ימים במהלך הלילה שמעתי קול שבר מכיוון מיטת בני, וכשסרתי אליה התחוור לי שאחד הסוגרים במובייל נשבר, והמובייל 'החליק' לכיוון ראשו של בני. הסרתי את המובייל מהמיטה, ולמחרת התייצבתי שוב בחנות כשביידי המובייל הסורר, מתוך כוונה לקבל מוצר חלופי, ותקין שלא יגרום יגרור אחריו נזקים, לא ברכוש, וחלילה לא בנפש.
4. הבהרתי למוכר בחנות כי איני מעוניינת שוב במוצר זה וביקשתי להחליפו במובייל מסוג אחר. המוכר התפלא לשמוע את אשר קרה, והמליץ לי על מובייל חדש של חברת first years , הדגיש כי מדובר בחברה טובה ובמוצר חדש של שילב. ביקשתי לפתוח את האריזה ע"מ לראות כי המוצר חדש ולא נעשה בו שימוש קודם, ונעניתי שוב כי המוצר הוא חדש לגמרי, שלא נפתח אף פעם ואין צורך לפתוח אותו. בדיעבד מסתבר שטעיתי אך הואיל ועד לאותו רגע לא פקפקתי באמינותה של רשת שילב, הודתי לו על השירות וניגשתי לקופה (שם, אגב, על אף הסאגה המבישה, נתבקשתי להוסיף 55 ש"ח על המובייל החדש).
5. כאשר הגעתי הביתה ופתחתי את המארז חשכו עיני, תיבת הגינה היתה שרוטה כולה, כשסימני פתיחה נראים בברור לאורך החיבורים , נרגזת ונסערת סגרתי את הקופסא ויום למחרת הגיע בעלי לחנות ולקח זיכוי על מלוא הסכום.
6. בחודש דצמ' שלחתי מכתב למחלקת שירות הלקוחות המגוללת את סאגת המובייל הסורר , אולם טרם זכיתי למענה כלשהו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה מהירה ומענה לבעיות שפורטו בתלונה פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה