פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר אנג'ל קאר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
המכשיר נרכש במחיר כ450 ש"ח לאחר תקופה של שימוש במכשיר התחילו כל מני שיבושים רעשים כמו של משדר רדיו המכשיר אף צפצף ללא סיבה המכשיר נמסר לתיקון מס' פעמים הלוך ושוב וכל פעם נאמר שהמכשיר תקין יש לציין שניתן לי מכשיר חלופי לאחר מס' פעמים שהמכשיר היה במעבדה טכנאי של המעבדה שוחח אתי ושאל באיזה חדר נמצא המכשיר עניתי בחדר ממ"ד הוא טען שיתכן והתקלות בגלל זה הטכנאי ביקש להגיע אלי הביתה לבדיקה ואמר שיתאם הגעה בעוד מס' ימים אף אחד לא יצר קשר עד אשר אני התקשרתי לאחר כ שבועיים ושאלתי מה קורה הודעתי לאחראית שרות לקוחות בשילב שאני לא מעוניינת בשום בדיקת טכנאי ואני מבקשת להחזיר להם את המכשיר ולקבל זיכוי בעבורו כמו כן שאלתי אותה מדוע לא שואלים לקוח לפני הרכישה באיזה חדר הוא מתכון להתקין את המכשיר אם ידוע להם שבחדר ממ"ד ישנם בעיות ?הסיפור נמשך הרבה זמן התעלמו ממני למס' חודשים עד אשר נזכרו שישי ברשותי מכשיר חלופי ויצרו קשר לקבלו בחזרה התנתי זאת בתנאי שאוכל להחזיר את המכשיר שלי ולקבל עבורו זיכוי עד היום שני המכשירים אצלי ואין לי מה לעשות איתם אבקש עזרתכם להחזיר את המכשירים ולקבל זיכוי עבור המכשיר שלי ולסיים את הסיפור המייגע ,שבזבז הרבה מזמני הלוך ושוב למסירת המכשיר לתיקון כמוכן כתבתי תלונה אבל אין עם מי לדבר תודה לכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה