פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ויחס משפיל ולא אמין של מנהל סניף...! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביל"ו 2 רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-5/7/07 ניגשתי לסניף שילב בקניון הזהב בראשל"צ שירתה אותי בחורה בשם מרינה שהייתה נחמדה להפליא ולאחר התנסות בטיולון החלטתי לרכוש את הטיולון של קוויני באז 2007 שעלותו 3000 ש"ח ,הסכמתי לשלם סכום זה מכיוון שידעתי ששילב היא רשת ושאם תיהיה איזושהי בעייה יהיה לי למי לפנות (צויין בפירו בניי כי אוכל לקבל שירות בעבורה בסנף הקרוב לביתי בררחובות) והייתי בטוחה שהשירות יהיה אדיב ואיכותי כמו זה שקיבלתי במעמד הרכישה.
יום למחרת כשפתחתי את הטיולון בפעם הראשונה בכדי לצאת עם הילדה לטיול הבחנתי כי בבד הטיולון יש קרע נדהמתי וחשתי לסניף הקרוב לביתי עם קבלת הקנייה.
ניגשתי לאחת המוכרות שהייתה אנטיפטית ואמרה לי כי אין לה מה לעשות עם זה וכי אני צריכה לפנות למנהל הסניף כשהמתנו לו כ-5 דקות יצא מנהל הסניף העונה לשם צביקה הלין כי אין לו מה לעשות עם העגלה במצב הזה כיוון שהיא לא ניקנתה בסניף שלו הצגתי בפניו את הקבלה והוא התחיל להגיד כי לכל סניף יש את הסחורה שלו , שהוא לא יכול לעזור, דיבר בצורה מזלזלת ואמר כי עליי לפנות לסניף בו רכשתי את הטיולון ביקשתי שיתקשר לסניף וישאל אפילו שקניתי את הטיולון אתמול ומיהרתי נורא כך שלא יכולתי להבחין בזה בחנות וזה המציא לי תירוץ עלוב שיום שישי ואין עם מי לדבר ושאגש לשם בעצמי - כעסתי מאוד שהרי יום שישי היום יום קצר יש עוד כ"כ הרבה דברים לעשות וזה בשיא האטימות לא מוכן אפילו להתקשר לסניף בו רכשתי את הטיולון ושאול ואף שיקר ואמר שאין עם מי לדבר ביום שישי כשאני השגתי את הסניף ב-2 שניות ואלו הזמינו אותי להחליף את העגלה בלי להתווכח בכלל ואני הסכמתי לשלם 3000 ש"ח בשביל מוצר איכותי ושירות איכותי מחברה שמציגה את עצמה כרשת! כשהגעתי לסניף ראשל"צ הם התקשרו אל מנהל סניף רחובות וזה אמר כי לא היה ולא ניברא ופשוט שיקר!!!
גועל נפש שירות לקוי המעיד על חברה שלא מכבדת את עצמה!
פוגע, מזלזל ולא אמין!!!
ובזבוז זמן יקר!!! סוג הנזק :
פיצויי הולם! פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה