|
|
|
|
|
|
פגם בכסא בטיחות בוסטר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי באחת מחנויות רשת שילב כיסא בוסטר לבני. הומלץ לי לרכוש כיסא של חברת צ'יקו שעלה כ - 600 ש"ח בזמנו. (היה זה אחד הכסאות היקרים בחנות! לפני כשבועיים החלטתי להוריד את ריפוד הכסא לראשונה בכדי לכבסו. הריפוד ירד בקלות אך לתדהמתי גיליתי כי עם הריפוד ירדו גם שני חלקי קלקר שהיו מחוברים לכיסא. פניתי לשילב באינטרנט ושם נאמר לי כי אין הם מייבאים עוד את הכסאות של צ'יקו אך ביקשו שאביא הבוסטר לאחת החנויות שלהם בכדי שיעבירו אותו לחברה וכך עשיתי. לאחר כשבועיים קיבלתי הודעה שאין להם את החלקים להחליף. פניתי לשירות לקוחות שם שוב נאמר לי כי אינם מוכרים מוצרים מחברת צ'יקו והופניתי ליבואן בשם דבורן, עימו הם עובדים. כך עשיתי אך גם לו אין את החלקים ויתרה מזאת, נאמר לי על ידו כי אין להחליף הקלקרים לפי התקנים. כלומר, את הכסא היקר יש פשוט לזרוק לפח וזאת למרות שהכסא אמור לשמש את בני לפחות לחמש שנים על פי המלצת החברות המייצרות את הכסאות.
הכעס שלי הינו על כך שרכשתי כסא כה יקר ואחרי תקופה קצרה יחסית חברת שילב למעשה מתנערת מאחריותה ואני נשארת ללא פתרון!
|
כסא חלופי או הנחה משמעותית בכסא חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|