פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/06/07 רכשתי מסניף עפולה שילב חדר ילדים ועוד כמה דברים
סכום ההזמנה שלי 13.000 ש"ח.
בהתחלה הכל היה טוב ויפה .
לאחר הלידה הגעתי לבית וקיבלתי את חדר הילדים, שזה כולל הכל : שידה, 2 מיטות,
מזרונים , בגדים , עגלות, בקיצור הכל כולל הכל.
לאחר כמה ימים הבחנתי שבשתי המיטות יש בעיה. וגם בשידה.
זאת אומרת : במיטה אחת הסולם הקדמי שעולה ויורד יש לו פיצוץ בעץ, וגם הגלגלים לא באותו הצבע של המיטה.
בשידה הבעיה שהמגירות לא נסגרות .
פניתי למשרדי ההנהלה של שילב והסברתי להם שיש בעיה , עשיתי אלפי טלפונים והכל לשווא.
אני רוצה לציין שחשבתי שאני קונה ברשת שמכבדת את עצמה ,
אבל כנראה שזה לא נכון.
הובטח לי שיבואו לתקן , ועד עכשיו איש לא הגיע ולא צלצל, ואני מרגישה שרימו אותי.
אני התאכזבתי שעשיתי את הקניה שלי ברשת שילב.
הסיפור שלי מוכר בהנהלה , מפני שכבר שוחחתי עם מנכ"ל הרשת - ניר.
וגם זה לא עזר.



עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי ומקצועי וגם פיצוי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה