שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/06/07 רכשתי מסניף עפולה שילב חדר ילדים ועוד כמה דברים
סכום ההזמנה שלי 13.000 ש"ח.
בהתחלה הכל היה טוב ויפה .
לאחר הלידה הגעתי לבית וקיבלתי את חדר הילדים, שזה כולל הכל : שידה, 2 מיטות,
מזרונים , בגדים , עגלות, בקיצור הכל כולל הכל.
לאחר כמה ימים הבחנתי שבשתי המיטות יש בעיה. וגם בשידה.
זאת אומרת : במיטה אחת הסולם הקדמי שעולה ויורד יש לו פיצוץ בעץ, וגם הגלגלים לא באותו הצבע של המיטה.
בשידה הבעיה שהמגירות לא נסגרות .
פניתי למשרדי ההנהלה של שילב והסברתי להם שיש בעיה , עשיתי אלפי טלפונים והכל לשווא.
אני רוצה לציין שחשבתי שאני קונה ברשת שמכבדת את עצמה ,
אבל כנראה שזה לא נכון.
הובטח לי שיבואו לתקן , ועד עכשיו איש לא הגיע ולא צלצל, ואני מרגישה שרימו אותי.
אני התאכזבתי שעשיתי את הקניה שלי ברשת שילב.
הסיפור שלי מוכר בהנהלה , מפני שכבר שוחחתי עם מנכ"ל הרשת - ניר.
וגם זה לא עזר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי ומקצועי וגם פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|