פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מוצר פגום בתואנה שלא נקנה אצלהם נושא התלונה:
צוברי דיקלה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-28/2 קיבלתי מתנה מיגסתי לרגל לידת ביתי מובייל של שילב שנקנה באותו יום. כאשר פתחתי את המובייל יום למחרת ורציתי להתקין אותו גיליתי כי הוא שבור ונראה פגום. ניגשתי ביום ראשון ה-2/3/08 לחנות שילב בחדרה ורציתי להחליף את המוצר ולהפתעתי אמרו לי שלא ניתן והמנהלת צריכה לבדוק אותו ולאשר. יום למחרת התקשרה אליי החאראית בחנות ואמרה שלא ניתן להחליף את המוצר כי הוא שבור והוא מדגם מישן ולא ייתכן כי נקנה כך אצלהם. אין לתאר את העוגמת נפש וכעס שלי- בייחוד חורה לי היחס אליי כאל שקרנית. שירות פשוט גרוע. ובשורה התחתונה- המובייל עדיין אצלם ואני נישארתי בלי מובייל. מפתיע שחברה כל כך גדולה נותנת שרות כל כך גרוע. אני מרגישה ממש נעלבת פוגועה מהיחס שניתן לי ואין בכוונתי לרכוש שם יותר מוצרים וכך גם אמליץ לכל מכריי.כרגע אני אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות עם המוצר (שעלותו 270 ש"ח- לא זול בכלל). אודה לכך עם העזרה. תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה