פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות - עגלה לא בטיחותית נושא התלונה:
חגי- גיא יפעת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הנהלה/ שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 17.2.08 מימשתי הזמנת לידה משילב אשר כללה בתוכה גם עגלת "קוויני באז". לאחר מספר שבועות, כשהתחלתי לצאת עם התינוק שמתי לב שהעגלה מאד לא יציבה מפני שיש לה רק 3 גלגלים וזו סכנה ממשית לעלות או לרדת ממדרכות.
עם הזמן גיליתי גם כי הבלמים לא עובדים, האמבטיה לא מאוזנת והגלגל הקדמי לא מגיב. כשבראש שורת תקלות אלו עומדת אי יציבות העגלה! זה הגיע למצב שלא הסכמתי לאף אחד לקחת את הילד בעגלה, כי חששתי שמי שלא מכיר אותה עלול להפיל את הילד. מדובר על עגלה במחיר גבוה ביותר בהשוואה לאחרות!
ילדי חלה לצערי ושהינו בבית חולים, לאחר השחרור פניתי לשילב בבקשה לקבל זיכוי כספי על העגלה על מנת שאוכל לרכוש אחרת.
שילב חזרו אליי, קיבלו את תלונתי, אמרו שיחזרו אליי ומאז לא שמעתי מהם.
הסברתי כי אין ברצוני לתקן את העגלה שכן אינה יציבה מטבעה, ובטיחות ילדי נמצאת במקום הראשון!!

פנייתי הראשונה לשילב נעשתה בתאריך 23.4.08 דרך האתר, שוב טלפונית למחרת, שוב לאחר מס' ימים, פעם נוספת לאחר מס' ימים, ושוב בכתב בתאריך 10/05/2008. פנייתי האחרונה נעשתה אתמול, כשהשארתי הודעה.

סך כל ההודעות שהשארתי: 5.

זהו לא שירות הולם לרשת אשר מכבדת את עצמה!
מאז לידת בני הוצאתי בחנויות הרשת למעלה מ- 16,000 ש"ח, ואני מוצאת שזהו לא יחס הוגן.

תודה
עוגמת נפש, שירות לקוי סוג הנזק :
זיכוי כספי בסך 4300 ש"ח - שווי העגלה. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה