פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
חגבי ליאת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסביבות פברואר 2007 נכנסתי לסניף שילב בפתח תקוה, ורכשתי אוברול של עונת מעבר עבור ביתי שהייתה אז בת חצי שנה.
קניתי אותו במידה 6-12 חודשים .
אז, הוא נמכר בכ-60 ש"ח.
לאחר כשבועיים , רציתי להלביש לה אותו באחד מימי ההולדת בערב, שמתי לה אותו, עוד הכל נראה בסדר לכן הורדתי את הטיקט.
הגענו ליום ההולדת ושם... הסיוט התחיל .
האוברול נפתח ללא הפסקה כאילו הוא קטן עליה בכשתי מידות (הילדה שקלה אז ממוצע לילדים בגילה- 6 קילו)

אני מגיעה לעיר פעם בשבוע באופן קבוע, והגעתי שבוע לאחר מכן לעיר נכנסתי לסניףף שילב שם נרכש האוברול , ואמרתי לה את שאירע במסיבת יום ההולדת .
היא אמרה שלא תהיה שום בעיה והיא תחליף לי אותו למשהו זהה או שווה ערך .
האוברול לא היה איתי .
אמרתי לה שמאוד נדלקתי על הדוגמא, ולא ארצה שלא יהיה אחד אחר, לכן , אקנה שוב את אותו האוברול , אבדוק כבר בחנות שהוא טוב , ובהזדמנות הקרובה אלך להחליף את הפגום.
את השני קניתי שוב(!)
ושמתי את האוברול ברכב.
הגעתי שוב לסניף עם האוברול הפגום , אך לצערי הוא היה סגור, הגעתי אז יותר מוקדם .
השארתי את האוברול ברכב, עם אריזתו המקורית ללא הפתקית כמובן , ולאחר תקופה קצרה יצא לי להגיע לקניון בקרית אונו.
לשם הנסיעה הייתה מתוכננת , לכן הלכתי עם שני האוברולים שרכשתי(!)
הגעתי ליחס הכי מזלזל , נוראי , פוגע ומשפיל שיכול לקבל אדם משירות לקוחות.
המנהל היה ציני, דוחה, דיבר בצורה מזלזלת ולא היה מוכן לשמוע את כל הסיפור.
אמרתי לו , ההוכחה שלי היא האוברול השני שרכשתי, אני לא מחפשת "להשתמש ולהחליף" אני מוכנה לשים אותו כרגע על הילדה ליך , ותוכל לראות שתוך 3 דקות הוא נפתח.
התיק תקים לא מספיק חזקים , ועובדה היא שבאוברול השני שהוא בדיוק אותו דוגמא ואותה מידה הם לא נפתחים!!
לבסוף , אחרי עקשנות שלי (שאמרתי לו שאני אשאיר את האוברול בחנות ויהיה מה)
הסכים לשלוח אותו לבדיקת מעבדה.
נתן לי טופס שזה אצלם , והלך .
אחרי כשבועים אני מקבלת טלפון מאותו סניף מגעיל , שם עונה לי אישה בצורה מאוד לא נעימה שהיא מבקשת שנגיע לקחת את האוברול מסניפם כי בבדיקת מעבדה נמצא שהוא תיקני לחלוטין.
שאלתי אותה אם אני נראית לה ילדה קטנה שלא יודעת להבחין בין טוב ולא , והיא פשוט אמרה תגשי לקחת אותו מכאן , הוא שלך , וניתקה.
נפגעתי מאוד מהיחס, והמוצר עדיין אצצלם ופגום .
מהמוצר השני אני עדיין נהנית אף על פי שביתי כבר בת 9 חודשים , עדיין הוא לא קטן עליה ולא נפתחים התיק תקים .
כספי סוג הנזק :
החלפת האוברול במוצר שווה ערך , ופיצוי . פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה