פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי אינטרקום מדגם ANGEL CARE והוא לא עובד כראוי,לפחות לא כמו שהבטיחו
פניתי לשילב אבל לא טופלתי כראוי והבעיה נמשכת,דיברתי עם מי שרק היה מוכן לשמוע ובזבזתי על זה אין ספור טלפונים שלא נדבר על האנרגיה,אך ללא הואיל נשארתי עם המוצר הפגום ככה זה קל למכור לתת שרות זה כבר סיפור אחר לגמרי.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר לאלתר פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
אופירה ז.- מ. שירות לק שם ותפקיד:
שרון שלום רב

ראשית ברצוני להתנצל אם לא קיבלת את השירות הטוב ביותר אותו רשת שילב שואפת להעניק ללקוחותיה. רשת שילב נותנת שירות עבור מוצריה ולא מסיימת את מתן השירות עם תום המכירה.
אשמח לדעת לאילו סניפים פנית ולא קיבלת שירות עבור האינטרקום, על מנת שאוכל לבדוק את טענתך.
תוכלי לפנות לכל אחד מסניפי הרשת על מנת למסור את המכשיר לתיקון. תוכלי לעדכן אותי לאיזה סניף תרצי לפנות על מנת שאצור עימם קשר טלפוני טרם הגעתך.
המשך ערב נעים
תגובה:
רשת שילב נותנת שירות עבור מכשיר האנג'ל קאר בכל סניפיה. באם התקלה מאפשרת מתן מענה נקודתי, הטיפול מתבצע בסניף. במידה ויש צורך המכשיר מועבר לתיקון במחסן המרכזי של הרשת.
לקוחה תוכל לפנות לכל סניף ולקבל בו את השירות הטוב ביותר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה