פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות רשת שילב< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות ילדתי את בני הבכור בניתוח וקיבלתי כ 6 סטים של בגדים קצרים לתינוק מגיל 0 עד 3 חודשים (עד גיל חודש תינוק מולבש בבגדים ארוכים)
ניגשתי לחנות שילב בקניון רחובות על מנת להחליף את הבגדים למידה גדולה יותר או לקבל זיכוי ואז התברר לי שאין באפשרותי להחליף בגלל שהבגדים נקנו בסוף עונה ובנוסף רשת שילב דואגת להוריד טקטים של בגדים שנקנו בסוף עונה ביקשתי מהאחראית אורה לקבל זיכוי או לקחת בגדים אחרים בתמורה לבגדים שלא אספיק להלביש לילדי ונתקלתי באדישות ואטימות ונאמר לי שאין מה לעשות שלא ניתן להחליף במוצר אחר או לקבל זיכוי הבהרתי להם שאין לי מה לעשות בעצם בבגדים כי שכבר אוכל להלביש לילדי את הבגדים כבר הקיץ יגמר ושנה הבאה בטוח כבר לא אוכל להשתמש בבגדים אבל בחנות שילב בשלהם יש לציין שבזארה ובילדותי כן החליפו לי למידות אחרות למרות שהמוצרים נקנו בסוף עונה בילדותי אף לא ביקשו החלפה ראו מוצר שלהם וכיבדו את עצמם לא כמו רשת שילב שממש האטימות והטמטום (סליחה על הביטוי) חוגגים!!!
יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של שילב ושוחחתי עם בחורה בשם אילנה ושם האטימות חגגה גם.
מה עלי לעשות עם הבגדים??? לזרוק???
אם שילב מכבדת את עצמה היא צריכה להתייחס אחרת ללקוחתיה והאמת לא נראה לי שאכנס לרשת זאת לקנות דברים אם ככה הם מתייחסים ולא מכבדים את הצרכן שבעצם מספק להם פרנסה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הבגדים למידות גדולות או זיכוי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה