עגלה לא בטיחותית לתינוק וחוסר יחס משירות לקוחות שילב- ליאור |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי עגלה משילב לפני כ-4 חודשים. לעגלה בעיות רבות ולעניות דעתי גם בעייה בטיחותית. העגלה הייתה בתיקון כבר 3 פעמים לפחות ( הפסקתי לספור) ולצערי עדיין לא משביעה את רצוני , כיוון שראשו של בני לא מונח ב180 מעלות כפי שהתחייבה החברה. פניתי פעמיים דרך המייל לליאור משירות לקוחות, השארתי לו שתי הודעות במשיבון של החברה אך טרם נעניתי. השירות היחיד שקיבלתי הוא דרך החנות והטיפול הוא רק " קוסמטי" והליקוי שיש בעגלה עדיין לא טופל .לקחתי בחזרה את העגלה בלית ברירה כיוון שהעגלה החלופית היתה גרועה עוד יותר .אך נושא זה אמור להיפטר דרך שירות הלקוחות , מה שלא קרה. אבקש שליאור , משירות לקוחות ידבר איתי בטלפון כדי שאסביר לו למה העגלה מבחינתי לא טובה לבני. רכשתי עגלה זו בהמלצתם החמה של עובדי שילב( עגלה הרבה יותר יקרה משאר העגלות) אך לצערי העגלה לא עונה לציפיותיי.
|
כספי,בזבוז זמן, אישי |
סוג הנזק : |
החלפת העגלה בסוג אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|