פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תליית שלט 1+1 ואי כיבוד המבצע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיריון ק.ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/12/08 יצאה אשתי - לילי פדידה לקיריון בק.ביאליק לרכוש בגדים לילדים בשילב. בעודה מסתכלת על בגדים הבחינה בשלט של מבצע 1+1. אשתי בחרה את הבגדים המתאימים ופנתה לקופה ע"מ לשלם. אשתי וידאה עם הקופאית בשם ליהיא כי אכן מדובר בביגוד שהינו במבצע 1+1 והקופאית ענתה בחיוב. כשהעבירה במחשב גילתה כי הבגדים אינם שייכים למבצע 1+1 אלא במבצע 3 ב-100 ש"ח והשלט בעצם נתלה שם בטעות. אשתי ציינה כי על החנות לספוג את הטעות וכמו שמקובל בחנויות אחרות יש לתת לה את הבגדים במבצע 1+1 כפי שהיה כתוב. אשתי הופנתה לרווית שהציגה עצמה כמנהלת החנות (בפועל התברר כי הינה אחראית משמרת בלבד) שציינה כי תבדוק זאת עם ההנהלה. אשתי המתינה כרבע שעה!!! כשבוספו של דבר העבירה לה טלפונית את אילנה משירות לקוחות שהודתה כי הם טעו בנוגע לשלט אך ציינה כי ע"פ הנהלים אינה יכולה לתת את הבגדים ב - 1+1.
נדגיש כי אנו לקוחות של שילב מזה שנים, מעולם לא נתקלנו בבעיות, כמעט כל בגדי הילדים הינם של שילב כולל רכישת חדר ילדים באלפי שקלים.
אציין כי ההתרעמות הינה בעיקר על היחס המזלזל והטונים בהם נאמרו הדברים. שנית על העובדה כי ידוע שמקומות אחרים, במידה ונתלה בטעות שלט או מודפס מחיר אחר בטעות החנות היא זו שסופגת את הטעות ולא הלקוח.
אני אפילו חושב שזה מעוגן בחוק ובכוונתי לבדוק זאת.
בכל מקרה, במידה ומשהו מהנאמר לעיל אינו מובן אבקש ליצור קשר עם אשתי - לילי - 0508989837.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הפרטים שאשתי בחרה במחיר שפורסם!!! פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה