פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגמים בשידת החתלה ובמיטת תינוק נושא התלונה:
אלחדד דודו שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה - ירושלים כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ,

הגענו לשילב עקב לידת בננו בתאריך 21.6.08 וביצענו הזמנת לידה בכמה אלפי שקלים
אחרי שהומלץ לנו עליכם כרשת אמינה בטיחותית (היקרה ביותר אבל האיכותית והטוחה ביותר).
שלושה חודשים אחרי שהגיע הזמנת הלידה [כאשר בננו עבר למיטת התינוק ] התגלו סדקים בשתי ראשי המיטה , התקשרנו לסניף מלחה בירושלים [שם התבצעה ההזמנה ] ודיברנו עם משה , מנהל הסניף , בקשר לפגם שהתגלה .
משה התחייב להחליף לנו את המיטה למיטה חדשה תוך שבועיים.
לאחר שבועיים , שאף אחד לא פנה אלינו משילב , יצרנו קשר שוב עם משה לתיאום ההחלפה , משה אמר לנו שאחרי התייעצות עם סגנו , מאיר , הם יחליפו לנו "רק" את הראשים הפגומים , וזה ייקח להערכתו חודש ימים נוסף .
לאחר חודשיים נוספים , יצרנו קשר שוב עם משה [מספר פעמים נמנע לענות לנו למרות שהיה בסניף בטענה שהוא עסוק ושהוא יחזור אלינו ] ושאלנו לגבי ההחלפה .
משה אמר שהחברה שמייצרת את הרהיטים " מסננת " אותו וזה יקח עוד שבוע שבועיים.
לאחר חודש נוסף [ ואין ספור טלפונים וביקורים בסניף ] הגיע טכנאי עם שתי ראשי מיטה נוספים אשר התגלו גם הם כפגומים.
הטכנאי טען שהוא מבצע הרבה החלפות של ראשי מיטה ושתמיד הראשים החלופיים הם באותו מצב .
מתוך ייאוש החלטנו להשאיר את שתי הראשים המקוריים הסדוקים ולצבוע את הסדקים.
משה בשיחה שלאחר המקרה טען בפנינו שהיצרן של הרהיטים הוא יצרן זול ולא איכותי ושיש לו הרבה לקוחות שבאים בטענות בקשר למיטות וזה לא באשמתו .
[ואני חשבתי שאני קונה מוצר טוב ואיכותי במחיר גבוה משמעותית מהמתחרים - כנראה שטעיתי שבחרתי שילב - מוצרים זולים יותר וטובים לא פחות יש גם למתחרים ].
לאחר שלושה חודשים נוספים התגלו קילופי צבע בשידת ההחתלה , שוב יצרנו קשר עם הסניף , סגן המנהל - מאיר , טען שאנחנו יכולים לצבוע בעצמנו את השידה [הוא יספק צבע] אבל לאחר דין ודברים הוא שלח שוב את אותו טכנאי לצבוע את השידה ולתקן את המעקה בטיחות שהתעקם.
יומיים אחר כך כשהצבע התייבש , הצבע " שמנת " התגלה כשמנת עם גוון כחול .
הגענו לביקור בסניף וביקשנו ממאיר לתקן את הטעות .
מאיר אמר לאשתי בפניי את המילים הנ"ל : " משה לא רוצה לשמוע את השם שלכם יותר " , "תגידו תודה שבאנו לתקן לכם את הפגמים " , "קיבלתם שורות VIP" , " אתם הייתם אמורים לתקן את הפגמים - אנחנו הלכנו לקראתם אז אל תגזימו ".
אני ואשתי יצאנו נדהמים ומושפלים מהחנות .
ונשאר לי לשאול אתכם מספר שאלות :
1. האם זהו שרות ה - VIP שלכם ?
2. האם זו שיטה חדשה בה הלקוח צריך לתקן פגמים במוצר חדש שהוא קונה? אם כן הגידו לי והעביר זאת הלאה ל"אמון הציבור" ולתמ"ת - נראה מה דעתם בנושא ?!
3. האם זהו השרות שאתם נותנים לכל הלקוחות שלכם או שאני זכיתי לשרות VIP ?
4.אם המוצרים שלכם לא איכותיים [לפי דברי מנהל סניף מלחה ] למה אתם מפרסמים מידע שגוי לציבור ?
לסיכום , אני מאוכזב קשות מהמוצרים ומרמת השירות [שואפת לאפס והגרועה שנתקלתי בה כל חיי] .
גילוי נאות - ביקרתי גם בסניף תלפיות בחודשים האחרונים ושם נתקלתי בשרות אדיב מהיר מקצועי , עזרו לי בכל בעיה במהירות ויעילות .
אני מקווה שהבעיה הינה "רק" בסניף מלחה שמאז המקרה האחרון אני נמנע מלבקר בסניף [אני שוקל ברצינות להמליץ לכל מי שרק רוצה לשמוע - לא לבקר בסניף זה ולהיזהר עם המוצרים הבעייתים [מיטה ושידת החתלה] בקניה בשילב]

בברכה,

דודו אלחדד
רח' אייזיק רמבה 602/7 ירושלים
טל:077-7949399 , 057-7482401
כספי סוג הנזק :
החלפת מיטה ושידת החתלה + פיצוי על עוגמת הנפש והעלבון. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה