פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רחובות ביל"ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/3/09 בשעה 16:50 נכנסתי לסניף "קניון רחובות" לרכוש בקבוק "Tommee Tippee" שעליו שמעתי בטיפת חלב המלצות רבות וידוע לי שהבקבוקים של חברה זו נמכרים בשילב בבלעדיות.
כמן כן, שמעתי מחברות שיש מבצע על הבקבוקים. על המדף ראיתי אריזה של שני בקבוקים של Tommee Tippee 1x150/ml/5fl oz במחיר של 44.90 ₪ מכיוון שהיה מדובר במבצע שמחתי על המחיר ועוד שאלתי את העובדת "נעמי" למה המחיר זהה לעלות של בקבוק Tommee Tippee 1x150/ml/5fl oz בודד היא ציינה בפני שאכן מדובר בטעות לטובתי.
ניגשתי ישירות לקופה על מנת לשלם על המוצר. קופאית בשם "צליל" (שלא רצתה למסור לי את שם המשפחה) לקחה ממני את אמצעי התשלום (מאסטר קארד) וביקשה ממני את מספר הנייד על מנת להשלים את החיוב. באותו רגע התפרצה מוכרת (טוענת שהיא אחראית על מחלקת תינוקות "ציפי" שסירבה בכל תוקף לומר לי את שמה המלא) חטפה את המוצר מהידיים של צליל וציינה בפני שמדובר בטעות, עניתי לה כי ידוע לי ואני מעוניינת בכל זאת לרכוש את המוצר, היא הרימה את קולה וחטפה את המוצר תוך כדי הליכה למכסן. אני הוצאתי את המצלמה (שבפלאפון שלי) על מנת לצלם את הטעות והיא פשוט סירבה לתת לי אותו ליד. ציינתי בפניה שאני באמצע הקנייה של המוצר והיא צעקה בגסות לעברי שהיא לא מעוניינת למכור לי אותו. צינתי שוב בפנייה שיש חוק הגנת הצרכן ואני רוצה וצריכה לרכוש את המוצר, היא התעלמה ממני והלכה. חשוב לציין שמדובר בשעות אחר הצהריים החנות הייתה מלאה, כל הקונים ראו את ההשפלה שחוויתי באותו הרגע.
לבסוף נאלצתי לרכוש את הבקבוקים בעלות של 71.35 ₪ ( חשבונית מספר 141231) תוך מבוכה רבה כי רוב האנשים פשוט לא הפסיקו להתבונן בקרקס שיצרה העובדת ציפי.
לאחר הרכישה ביקשתי מ"צליל" ו"שיא" את שמותיהן אך הן סירבו בתוקף למסור לי אותן והורידו במהירות את תגי השמות. (לשמחתי הצלחתי לקרוא את השמות תוך כידי שהן מורידות את התגים)
אני מזועזעת מהשרות ומעוגמת הנפש שנגרמה לי, לא יתכן שקונה שמצא טעות יצטרך לעבור את הקרקס שנוצר. איך רשת כל כך גדולה בעלת של כל כך גדול שמחזיקה את מרבית המותגים בשוק יכולה להרשות לעצמה לדבר או להתייחס בצורה כזו ללקוחותיה, בושה! אולי העובדת ציפי באמת התכוונה לזה כשאמרה: "אני לא רוצה למכור לך את המוצר" ואני פשוט הייתי צריכה להאמין ולצאת לדרכי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם על הבושה!!! פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה