פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מוניטור נשימה לתינוק אנג'ל קאר+אינטרקום נושא התלונה:
צוקר אלינור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
שדרות התמרים 1 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי חבילת לידה עבור בתי בסך של כ-11,000 ש''ח בחבילה הזמנתי את המוניטור נשימה של חברת אנג'ל קאר+המוניטור.
בסוף פברואר 2009 המוצרים סופקו לביתי ובתחילת חודש מרץ הפעלתי את המכשיר ולהפתעתי האינטרקום היה מאוד מרעיש. פניתי לסניף אילת ואכן שלחו את העובד שלהם יוחנן שבדק ואמר שאכן יש רעשים והוא לקח אותו לבדיקה (כנראה בסניף) כאשר חזר אמר שאכן המוצר מרעיש וינסה לבדוק מכשיר אחר, אכן הוא בדק ולטענתו גם במכשיר החלופי היה רעש. לפי דבריו הוא שוחח עם החברה והם טענו שזה ידוע להם שיש רעש וצריך להיות שקט מוחלט על מנת שהמכשיר יעבוד כראוי?!ראשית כל זו התשובה הכי הזויה שקיבלתי מימיי!! הבית שלי מכיל 5 נפשות ובטח שאני לא מתכוונת לבקש מהם להתנהג כאילמים!!
מכיוון שליוחנן לא היו תשובות הוא אמר לי שלימור מהסניף תיצור עימי קשר על הבוקר... כמובן שהטלפון המיוחל לא הגיע. כעבור יומיים פניתי שוב ליוחנן והוא היה מאוד מופתע שלא חזרו אליי ואמר שמיד הוא דואג לכך. מאז עבר מעל שבוע ולא יצרו עימי קשר.
היום בבוקר ניגשתי לסניף אילת וביקשתי לדבר עם רמה המנהלת. רמה כמובן העבירה את הטיפול למישהי אחרת(במילים עדינות נפנה אותי). כאשר ניגשתי לדבר איתה היא הרימה גבה והייתה מאוד מופתעת לשמוע שהמכשיר לא תקין והתשובה שהיא שלפה מבלי לבדוק עם יוחנן :''מאיפה אני יודעת ? אולי המכשיר נפל?'' כאשר שמעתי את התשובה המזלזלת הזו אמרתי לה שתבדוק עם יוחנן כמה פעמים הוא היה אצלי בתקופה של 3 שבועות ובדק את המכשיר ואין סיכוי שהמכשיר נפל.אז היא בהנפת יד ביקשה שהביא את המכשיר לחנות וכשלא הסכמתי מכיוון שאין סיכוי שאתו לבתי לישון מבלי המכשיר הנ''ל ובנוסף אני לא מוכנה להיטרטר יותר!!הבנתי שטיפול ראוי לא אקבל ממנה אז אמרתי לה שאני פונה להנהלה של שילב ושוב תשובתה הייתה מזלזלת:'' אני ממש משקשקת''
יצאתי מהחנות בדמעות !! לאחר רבע שעה יוחנן התקשר וביקש לבוא לקחת את האיטרקום על מנת לשלוח לחברה ואם יחליטו שזה לא תקין רק אז יוכלו להחליף.
הודעתי לו שאני לא מעוניינת להחליפו מכיוון שהמוצר חדש לגמרי והאיטרקום מעולם לא היה בשימוש.והיתה להם אפשרות להחליף את המוצר כבר כמה ימים לאחר שהוא נפתח ולא לטרטר אותי שבועיים שלמים.וגם אם זהו הרעש הטבעי של המוצר לטענתם, הם צריכים ליידע את הלקוח והוא יפעיל שיקול דעת אם לרכוש מוצר כה יקר!!בנוסף פשוט ביזיון לחברה שמכבדת את עצמה להעסיק מנהלת שלא יודעת תודעת שירות מינמלית מהי. יש לציין שהבעיה הנ''ל הנה לא הבעיה
הראשונה שלי איתם.המיטה הגיעה פגומה והוחלפה לאחר חודש!! הספסל הגיע פגום והוחלף מתצוגה בחנות שעדיין עם 2 שריטות בולטות.
ברצוני לציין שאין לי כל טענה לעובדי החנות וליוחנן אלא אך ורק לשירות המעליב , המזלזל והלא מקצועי של מנהלת החנות רמה אברהם.
אבקש להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה על מנת שאוכל לרכוש מכשיר של חברה אחרת.
עוגמת נפש+עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מלא עבור המוצר פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה