פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות של חברה שמגדירה את עצמה כרשת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
קניון הסיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנה כסא בטיחות של מקסי קוזי דגם רודי XR. צבע הכסא לא מצא חן בעיניי. החלטתי לנסות להחליף אותו בסניף הקרוב למקום עבודתי - סניף אשדוד בקניון הסיטי. ניגשתי למוכרת ושאלתי באיזה צבעים יש במלאי החנות את הדגם הזה. אז היא שאלה אותי האם מדובר בהחלפה ועניתי לה שכן. אז היא אמרה כנגד אם זה ככה אז אני צריכה לשאול את המנהל איזה צבעים יש לו בשבילך. אמרתי לה מה זה משנה אם זה החלפה או קנייה חדשה. אם אני קיבלתי מתנה ואני רוצה להחליף לצבע שאני מעוניינת, אז המלאי הוא שונה? היא ענתה שכן. הגיע המנהל והוסיף מאיזה סניף קיבלת את המתנה? עניתי לו שמסניף אילת. הוא ענה במקביל בצורה גסה שנמאס לו מזה שאנשים רוכשים בסניף אילת ובאים אליו להחליף והוא כבר התלונן על סניף אילת שמוכר ואומר לאנשים ש"יקנו ויחליפו לו בסניפים אחרים". שאלתי היא כזו: מה איכפת לי בכלל מהויכוחים הפנימיים בין הסניפים שלכם?????? אני קיבלתי משהו שאני לא אוהבת ואני רוצה להחליף כמו בכל רשת אחרת שמציעה שירות כזה. הגישה של החנות פשוט מעליבה את הלקוח ופוגעת באינטליגנציה שלו. מה, כדי להחליף מוצר באחר שאני כן יהנה ממנו אני צריכה לבוא לשקר: להיכנס לחנות ולהציג את עצמי כאילו אני מעונייינת לרכוש ולשאול על הצבעים וברגע שבאים למכור לי אני יגיד, לא חבר'ה אני רוצה להחליף? זו השיטה שצריכה להיות כדי לקבל שירות מינימלי בחברתכם?????
מלבד זאת, באתר האינטרנט שלכם אתם כ"כ גאים בדגם ובמגוון הצבעים. אבל כשבפועל באים לבדוק איזה צבעים יש לכם בסניפים, יש צבע אחד/שניים בכל סניף. פשוט הטעייה של הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר בהקדם פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה