פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק פרום של חברת מנשארי נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מודיעין כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה חוזרת של שילב , בצעתי השנה הזמנת לידה שנייה בשילב (שילת). ב-01.06.09 בעלי משך את ההזמנה מהסניף. בהזמנה הנ"ל רכשתי תיק של מנשארי ע"ס 349 ש"ח לאחר כחודשיים הידית העליונה של התיק החלה להפרם מהתיק נגשתי עם התיק לחנות שילב בקניון מודיעין ושם נאמר לי שיש לשלוח את התיק לתיקון דבר אשר מצריך להפרד מהתיק לשבועיים אני אמרתי שזה לא פשוט ואני צריכה להתארגן על תיק חלופי ולחכות שיסתיימו החגים. ב-26.10.09 לאחר שרכשתי תיק נוסף נגשתי עם התיק לחנות ושם נאמר לי שרק בימי ראשון שולחים תיקים לתיקון והם ממליצים שאני אגיע במוצ"ש. ב-31.10.09 שלחתי את בעלי עם התיק לסניף ושם נאמר לו שתהיה תשובה במשך השבוע. היום בצהרים התקשרתי לסניף ושוחחתי עם מוכרנית (אני לא זוכרת את שמה ) והיא הבטיחה לברר לי מה קורה עם התיק ולחזור אלי בשעה הקרובה, כמובן שהיא לא חזרה אלי. שוב התקשרתי לסניף היום בערב והפעם שוחחתי עם מירב אשר אמרה לי שהתיק נשלח רק ביום שלישי לספק ושהיא לא מבררת ולא נותנת מספר טלפון של הספק. אני חזרתי לשילב לאחר חמש שנים כי זכרתי את השירות המדהים שקבלתי בנתניה וברחובות יש לציין שאני קונה בשילב את מירב הצעצועים לבנותיי, האם זו השירות אליו שילב רוצה להגיע?
כמו כן נזק כספי בעקבות נתינת התיק הצטרכתי לקנות תיק חלופי סוג הנזק :
אני רוצה שתלונה זו תפורסם על מנת שכולם ידעו על השירות הירוד של חברת שילב וחברת מנשארי. כמו כן חשוב שידעו שבקרת האיכות של שילב ומנשארי הינן עומדות בקנה אחד עם שמן. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה