פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לאחר תלונה על מוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 12 כתובת:
מרכז וייצמן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד הולדת בנה הראשון של אחותי קניתי לה את המראה המשולשת של lamaze, זו לא פעם ראשונה שאני קונה במתנה מוצר זה לאמהות טריות, ותמיד בשילב.
לצערי, המוצר התגלה כפגום.
אחותי פתחה את המתנה חודשיים לאחר שהבאתי לה אותה מאחר ובנה שהה חודש בפגיה. כשהגענו לשילב במרכז וייצמן, מנהלת החנות (רחל) סרבה בתוקף להחליף את המוצר תוך טענות שונות ומגוונות - החל מכך שכבר עברו חודשיים, אין לה כרגע את המוצר במלאי, ייתכן שאנחנו (!!!) חיבלנו במוצר ולכן אינו בר החלפה ועוד ועוד.
יש לציין שלא רצינו פתק החלפה או זיכוי אלא את אותו מוצר בדיוק - רק לא פגום.
אחותי גרה ממש מול מרכז וייצמן ולכן רצינו לקבל שירות שם, הסברנו זאת לרחל, אך היא דרשה שנלך (בחורף, עם תינוק בן חודשיים) לגן העיר כי שם רכשנו את המוצר. לטענתנוו שזו רשת, ושאנו אמורות לקבל שירות בכל אחת מחנויות הרשת, טענה רחל שאינה יכולה לעזור לנו בכלל, כי המוצר ניקנה לפני חודשיים וההחלפה עד שבועיים מיום הקניה וכי המוצר פגום... (הרי זו הסיבה שהגענו להחליפו מלכתחילה).
לסיכומו של עניין, לא משנה מה אמרנו זה לא עזר - רחל נשארה בשלה!
אנחנו ננסה ללכת לגן העיר אם יהיה יום בהיר + יום טוב בלי גזים וכו' שגם אני אהיה פנויה ללוות את אחותי. נראה מתי זה יקרה... מה שבטוח הוא שעד אז יעבור עוד זמן
חבל שמנהלת חנות שילב לא מבינה מה זה ללדת בן ראשון, פג, ששהה חודש בפגיה, בחורף. חבל שבמקום לחייך ולהחליף את המוצר במוצר לא פגום היא מעדיפה להתווכח לטרטר ולתסכל את לקוחותיה.
הייתי מעדיפה לראות בשילב מנהלות יותר נגישות, נחמדות וכאלו שימצאו דרך לעזור לאמהות טריות במקום להקשות עליהן.
התאכזבנו לגלות שדווקא בשילב קיבלנו יחס לא מבין ולא מתחשב :-(
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר זהה ולא פגום פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה