פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ביגוד בסוף עונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה קניון אבנת כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי במתנה חולצה לאחת מבנותי. מאחר והחולצה לא התאימה ניגשתי להחליפה בסניף שילב בקניון אבנת בפ"ת. הגעתי בדיוק שבועיים ממועד קניית החולצה. על גבי מדבקת ההחלפה נרשם כי ניתן להחליף תוך 14 יום בביגוד סוף עונה בלבד. ביקשתי להחליפה בשני זוגות מכנסיים (מחיר החולצה היה 30 ש"ח ומחיר כל זוג מכנסיים היה 20 ש"ח). כשביקשתי להוסיף 10 ש"ח, נעניתי בשלילה. התשובה שקיבלתי היתה: פריט כנגד פריט. כלומר, עלי לקחת פריט אחד תמורת החולצה גם אם מחירו זול יותר ולשלם את מלוא מחיר הפריט השני. זו פעם ראשונה שאני נתקלת במדיניות החלפה שכזו שאגב לא רשומה בשום מקום. החלטתי להשאיר את החולצה וביקשתי אותה מהמוכרת. במקום למסור אותה היא השליכה אותה בצורה לא מכובדת. לא בטוח שבפעם הבאה שאחפש דברים לארבעת ילדיי, יהיה לי רצון להיכנס שוב לשילב.
כספי סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה