פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גגון לעגלת אינגליזינה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו אגלת אינגליזינה עם אמבטיה קשיחה +סל -קל+טיולון את העגלה חיברו לי בחנות ואת האמבטיה הקשיחה +הטיולון הביאו לי בארגזי קרטון סגורים עם בנד פלסטי כאשר הילד הגיע הביתה לאחר שהות בפגיה פתחתיאת ארגז האמבטיה שיתאפשר להשתמש בה +הסל-קל לאחר שהילד גדל והגיע לגיל חצי שנה לערך פתחתי את ארגז הטיולון וחיברתי גם אותו.
עד כאן הכל תקין !!! אך למרבה הצער בארגז הנ"ל לא היה גגון שאותו ההינו אמורים לקבל עם הטיולון. לאחר דיווח לאותו הסניף על החוסר קיבלתי יחס קר ואף פוגע וכי לו מאמינים לי שלא היה גגון באריזה לאחר ששילמתי סכום מלא של כ4500 ש"ח ביקשו מימני לקנות גגון נוסף או לתת לי את אותו גגון בהנחה
עוגמת נפש סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה