פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלקים חסרים בעגלת תינוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
באוגוסט 2008 קניתי באחת מחנויות "שילב" עגלת "אינגלזינה זיפי סטריפ". העגלה היא מערכת של אמבטיה קשיחה עד גיל 6 חודשים, וטיולון מגיל 6 חודשים.
כשבתי הגיעה לגיל חצי שנה, החלפתי את האמבטיה לטיולון, וגיליתי, להפתעתי, שחסרים בו חלקים: מגן שמש וסל תחתחון.
פניתי לשירות הלקוחות של "שילב", שם טענו כי עבר זמן רב מדי מהרכישה, ואין באפשרותם לתת לי את החלקים בחינם. הם היו מוכנים למכור אותם ב 30% הנחה. ההצעה הכעיסה אותי מאד, אבל לא נותרה לי ברירה, אי אפשר לטייל בעגלה ללא מגן שמש, בטח לא בשמש הישראלית, לכן הסכמתי לעסקה.
נאמר לי שישלחו את החלקים לסניף הקרוב לביתי. מאז עברו כמעט חודשיים, והחלקים עדיין לא הגיעו לסניף.
אשמח אם תוכלו לעזור לי לקבל את מה שמגיע לי. החלקים הנ"ל הם חלק מהמפרט המקורי של העגלה, וכל אחד שקונה עגלה כזו מקבל אותם ללא תוספת תשלום.
תודה מראש, דקלה.
כספי סוג הנזק :
אני רוצה את החלקים הנ"ל ללא כל תוספת תשלום פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה