פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ממוכרת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך הנ"ל הגעתי לסניף של שילב בקניון אבנת בפ"ת בסביבות השעה רבע לתשע בערב על מנת להחליף בגד שקיבלתי במתנה ולצערי נתקלתי במוכרת ששמה היה אתי.שאלתי אותה כמה עלתה המתנה על מנת שאדע מה גובה הזיכוי.לאחר מכן,ראיתי על הקופה את רשימת המבצעים ושאלתי את אתי לגבי מבצע על בקבוקים.לתדהמתי,אתי ענתה לי בחוסר סבלנות ובזלזול:"אין לנו את המבצע הזה והבקבוקים האלה הם גם לא לתינוקות",לא היה ברור לי כיצד בחנות שמיועדת למוצרי תינוקות, המוצר לא מיועד לתינוק ולכן שאלתי שוב והיא ענתה לי שוב באותו זלזול: "אלה בקבוקים של מים".הבנתי שממנה לא אוכל לקבל תשובה ראויה ולכן ניגשתי על מנת לבחור מוצר אחר במקום המתנה שרציתי להחליף והשקעתי בכך הרבה מחשבה. לבסוף,לאחר שבחרתי שני צעצועים, ניגשתי שוב לקופה על מנת לבצע את ההחלפה ושוב נתקלתי באתי ושיא השיאים היה כשאמרה לי :"את חייבת לקחת רק בגד תמורת הבגד שהבאת,את לא יכולה לקחת צעצוע".מיותר לציין שנדהמתי.האם לא ראוי מצידה היה לומר לי זאת מלכתחילה?מאיפה הייתי אמורה לדעת את זה? ופרט לכך, היא ראתה שאני עומדת על יד מדף הצעצועים,האם לא הייתה אמורה לגשת אליי ולומר לי שאני מבזבזת שם את זמני? נפגעתי מאוד מהיחס שלה לקחתי ממנה חזרה את הבגד ואני ובעלי,נדהמים ופגועים, יצאנו מן החנות. חבל שזהו היחס, אני אם טרייה לתינוקת ראשונה וסביר להניח שארצה לרכוש מוצרים נוספים, אך אני לא בטוחה שעם יחס כזה,אוכל לבצע זאת ברשת שלכם.
התנצלות+פיצוי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה