פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מובייל שנשלח לתיקון מס פעמים ובכל פעם חזר יותר מקולקל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ותשעה חודשים (נובמבר2008 ) רכשתי מחנות שילב מובייל של חברת טייני לאב במחיר של 199 ש"ח במבצע .
חיברתי אותו למיטת התינוק אך מאחר ובני היה כבר בגיל 9 חודשים ראתי שיש סכנה שהילד ימשוך את הבובות של המובייל ולכן פירקתי אותו וארזתי אותו. לאחר 5 חודשים פתחתי את המובייל שנית אל מנת להשמש בו לתינוקת החדשה שנולדה לי , אך לצערי הרב שמתי לב שהמנגינה של המובייל לא תקינה ניגשתי לחנות שילב והודיעו לי כי יש צורך לשלוח את המובייל לתיקון במעבדה למרות שהוא נראה ממש חדש ועדיין יש עליו אחריות. אחרי חודשיים שהמובייל היה בחנות , התקשרתי על מנת לבדוק מה קורה אמרו לי ששכחו להודיע לי אבל המובייל תקין ואני יכולה לבוא לקחת אותו, ניגשתי לחנות ושמתי לב כי החליפו לי את תיבת הנגינה של המובייל בתיבת נגינה משומשת ומלוכלכת נורא הערתי את תשומת ליבה של המוכרת בזה שאני שלחתי מובייל חדש למה אני צריכה לקבל תיבת נגינה משומשת ומלולכת??? , היא הודיעה לי שהיא לא יכולה לעזור לי וחבל לנו על הזמן.
הלכתי הבייתה מאוכזבת מאוד פתחתי את המובייל והתחלתי סוף סוף להשתמש בו. לאחר שבועיים שמתי לב ששוב המנגינה של המובייל מפסיקה באמצע , חזרתי שוב לחנות והמוכרת אמרה לי שאני צודקת והיא תשלח את המובייל שוב לתיקון בשירות הלקוחות , אחרי שבועעים וחצי חזרה אלי המוכרת ואמרה לי שהמובייל חזר אני יכולה לבוא לקחת אותו והוא תקין , נגשתי לסניף ואספתי את המובייל בתקווה שעכשיו הוא יעבוד. באמת סידרו לי את הבעיה שהייתה במנגינה אך חיברתי את המובייל וראתי שהבובות שלו לא זזות (שכל היופי והרעיון במיובייל היקר הזה הוא הסיבוב של הבובות)
התקשרתי לשירות לקוחות של רשת שילב בטל 03-5775111 דיברתי עם ליאור וגם עדי - היא אמרה לי כי המובייל תקיין לחלוטין והוא עבד במעבדה במשך 10 דקות רצוף אמרתי לה איך הגיוני שאני שולחת מובייל לתיקון בעיה מסוימת מחזירים לי אותו עם בעיה חדשה ??? - היא אמרה לי שאין לה ממש מה לעשות והיא תשלח לי פיצוי לבית על מנת שאני יוכל לרכוש מובייל חדש. לאחר מספר ימים הגיע אלי מכתב מרשת שילב עם תשובה שהם מתנצלים על כל שהמובייל לא תקיין והם שולחים לי 20% הנחה בקניית מובייל חדש , נגישתי לחנות וראיתי שהמחיר של המובייל אילו מתחיל ב340 שח וכן מחירים יותר גבוהים . התקשרתי לשירות לקוחות והודעתי להם שאין לי מה להשמש עם ההנחה הזו אני רוצה שיתקנו לי את המוצר כמו שהוא היה קודם, אמרה לי הפקידה תשלחי אותו שוב לשירות הלקוחות דרך הסניף, נגישתי שוב לסניף תלפיות ומנהל הסניף אמרה לי"חבל לך על הזמן למובייל הזה כבר אין חלקי חילוף כבר יצאו אחריו 2 מהדורות חדשות אבל אם את מתעקשת שיתקנו לך אותו אני ישלח אותו שוב. "
הוא שלח לשירות הלקוחות ולאחר שבוע השאיר לי הודעה בתא קולי לבוא לקחת את המובייל ,הוא לא תוקן ואין אפשרות לתקנו.
פנתי שוב לשירות הלקוחות הודיעו לי כי הם מעברים את תלונתי במייל לשירות לקוחות והם יחזרו אלי .
אני מחכה.....
ונזק כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר בחדר או תיקונו. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה