|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מיטה בשילב לפני חצי שנה וכאשר הרכיבו לי אותה סופק לי חלק שבור של המיטה לתינוקת שלי. איש השירות אמר שיחזור אליי על מנת להרכיב לי את החלק ועד היום לא חזר ליי, כאשר פניתי לחברה אמרו לי שיטפלו בבעיה אבל עד היום לא חזרו אליי ואני צריכה לרדוף אחריהם!! נכון להיום הילדה שלי לא יכולה לישון בבטיחות במיטה שלה כי היא שבורה.
|
תיקון המיטה!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|