פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס מחפירים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון קריית הממשלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו עגלה בסך 3000 שח בסניף. חלה תקלה בעגלה שדורשת מסירת העגלה לתיקון. התקלה קטנה ולא מסובכת כלל, רק להחליף חלק פלסטיק. כפתרון זמני קבלנו טיולון מטונף אשר כלל לא מתאים לשימוש לפי גיל התינוקת שלנו, אך לא היתה להם שום עגלה אחרת. בהמשך מצאנו שהמנגנון של העגלה שבור ושבכל שימוש צריך לסדר את המנגנון. אנו ממתינים לעגלה שלנו כבר שלושה וחצי שבועות וטרם זכינו לו לטלפון אחד מהסניף. בשבוע שעבר התקשרנו לסניף והמנהל אמר שלמחרת העלה 99% תהיה מוכנה. בעלי לקח יום חופש (גרים מחוץ לעיר) כדי לנסוע להביא את העגלה. העגלה לא היתה מוכנה אלא נמצאת בבדיקות במעבדה- כך אמר לנו מנהל הסניף. ביקשנו שבשלב זה יביא לביתנו עגלה חלופית תקינה ההולמת את גיל התינוקת. המנהל סירב בטענה שאין לו רכב חברה ושהוא לא יכול להוציא במשלוח. היחס של מנהל הסניף לאורך כל שיחות הטלפון היה וממשיך להיות מחפיר ומזלזל. הוא לא התנצל, בשום אופן לא לקח אחריות על המקרה, התנער מטיפול ויחס. פשוט בושה לפירמה שממצבת עצמה ככה בשוק ועוד במחירים כאלה היינו מצפים לקבל שירות יותר טוב, או לפחות התייחסות ולקיחת אחריות. הם נותנים יחס ותשומת לב רק בעת הקנייה, אחר כך שוכחים מהלקוחות.
עוגמת נפש, זילזול, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה