פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תקינות מובייל לאחר תיקון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. קיבלנו במתנה מובייל קטן נייד של חברת TINY LOVE בסוף חודש נובמבר, המובייל נקנה באמצע חודש נובמבר. לאחר שימוש של פחות מחודש וחצי הרמקול של המובייל התקלקל והתחיל להשמיע קולות חריקה. פניתי לסניף חוצות המפרץ בחיפה על מנת לתקן/ להחליף את המובייל. המובייל נשלח לתיקון וחזר אחרי כשבוע. המוכרות טענו שהמובייל שקיבלנו הוא חדש. לאחר שימוש של יום במובייל ה"חדש" הוא שוב התחיל להוציא קולות חריקה.ביום ראשון האחרון 9.01.11 פניתי שוב לסניף חוצות המפרץ והפעם לא הסכמתי לשלוח לתיקון אלא דרשתי מובייל חדש או לחילופין זיכוי. איני מוכן להגיע כל שבוע לשילב לבזבז את הזמן שלי ולשלוח את המובייל לתיקון שגם ככה לא מועיל. זמן שימוש במובייל הוא גם ככה מוקצב, אם המובייל מבלה שבועות בתיקון אין לי צורך בו, הבת שלי תצא מגיל השימוש בו. המוכרות טענו שהמובייל תקין לפי "שמיעה מוזיקלית" של אחת המוכרות, לא הייתי מגיע אם המובייל היה עובד. השירות שקיבלתי בסניף מעובדת יהודית היה גרוע, הבטיחה לטפל בעניין עוד באותו היום, יום למחרת (10.01) לא היה שום ששינוי ולא קיבלתי שיחת טלפון כמובטח ונאלצתי שוב להגיע לסניף. ביקשתי לדבר עם המנהלת של הסניף ולא חזרה אליי. בשיחה טלפונית היום (11.01.11) יהודית צעקה עליי, למרות שדיברתי ברוגע וסובלנות. המובייל נשלח שוב לתיקון. זה לא מקובל שצעצועים שעולים מאות שקלים מתקלקלים בזמן כ"כ קצר, ואם מה שקיבלנו לאחר תיקון הוא חדש אז אדרבה, ואם זה "תיקון" שבוצע אז כדאי לבדוק את המוצר לאחר ה"תיקון" ולא לשלוח מוצר ששוב מתקלק אחרי כמה שעות שימוש.
החלפה למובייל חדש או זיכוי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה