פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי ברש שילב סל קל maxi cosi. כאשר ילדי הקט גדל והגיע לגיל 5 חודשים והייתי צריכה להגדיל את הכסא ע"י הוצאת חלק מסוים. התגלו פגמים בריפוד שעד כה היו חבויים מהעין.
פניתי לסניף מלחה ושם התחיל הטרטור מנהל הסניף שהערך היחידי שחשוב לו הינו הישגיות ועמידה ביעדים החליט לטרטר אותי בלי סוף . 8 פעמים היה עליי לגשת לחנות ובכל פעם עדיין לא קיבלתי את הסל קל בחזרה .בכל פעם השהגעתי נתקלתי בתירוץ קלוש (אין ריפוד ,3 פעמים טעו בצבע וכו) מתוך 9 חודשים של שימוש בסל קל כמעט 3 חודשים הסל קל היה אצלם. פנייתי לשירות לקוחות הסתכמה ב"שלח לך 100 ש"ח שובר ....".
מנהל שירות לקוחות הרים את הכפפה והודה כי אין את הצבע שלי יותר ועל כן שלח לי ריפוד זמני והבטיח כי תוך כשבועיים אקבל הריפוד החדש.
עבר למעלה מחודש וחצי ועדיין לא קיבלתי כלום.
משך שימוש בסל קל הינו שנה, ילדי הקט בן 10 חודשים , ובחישוב פשוט גם אם אקבל את הסלקל היום למעשה השתמשתי בסל קל כפי שקניתי רק 5 חודשים.
שילב מנצלת את גודלה ובלעדיותה למוצרים שונים ועל כן מרשה לעצמה להתעמר בלקוחותיה .
עלבון , עגמת נפש וכספי סוג הנזק :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה