פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומוצר תקול בשילב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה כתובת:
הקניון הגדול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות רכשנו טיולון מסוג אינגליזינה ב-800 ש"ח משילב, כן, יש בהחלט אופציות זולות יותר, אולם חשבנו לעצמנו שאולי נשלם קצת יותר שירות טוב מחברה מוכרת. לצערנו הרב טעינו.
באופן הדרגתי הגלגלים החלו לחרוק וחלקם הפסיקו להסתובב בפניות, לאחר שבועיים וחצי מיום הרכישה המצב החמיר וניצלנו את ההזדמנות הקרובה לגשת לחנות בקניון אבנת. דרשנו לקבל טיולון חדש היות וכמעט לא נעשה בו שימוש והיות וחלפו רק שלושה שבועות מיום הרכישה.
הצורך בתיקון השלדה העקומה מראה על כך שכנראה שהטיולון שנמכר לנו מתצוגה הוא טיולון פגום ו/או משומש, אך את מנהלת החנות זה כלל לא עניין.
בטון מאד לא נעים וקצר רוח אמרה בהפגנתיות "אתם לא מקבלים טיולון חדש! התיקון ייקח שבועיים (כשני שלישים מהזמן שהטיולון בידינו!) ואני אנסה לראות איך אפשר לעשות את זה בשבוע.
שבנו והסברנו לה ששלדה עקומה זה לא בטיחותי ומאחר והזמן שחלף קצר מאד אנחנו לא מוכנים לתיקון, היא ניסתה לרסס שמן על הגלגלים, דבר שגם לא עזר ולאחר מכן הביאה טיולון חלופי כבד מאד, מלוכלך וכלל לא שווה באיכותו לטיולון שקנינו.
בלא פתרון וביחס המזלזל שקיבלנו טענה אשתי בפני שעד שלא יגרם נזק ויתבעו את החברה לאף אחד לא יהיה אכפת, אז גיחכה המנהלת בפנינו "כל אחד בפתח תקווה נהיה עורך דין" צחקה...

אנו דורשים משילב להשיב לנו את כספנו עבור המוצר הפגום. כדאי גם לשקול סדנת יחסי אנוש טובה למנהלת הסניף.
מוזר מאד שעל אף שהעובדות בסניף כה מסורות וחביבות תמיד, כך נוהגת המנהלת שצריכה לשמש דוגמא.
כספי סוג הנזק :
השבת כספנו ו/או טיולון חדש פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה