פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי- זלזול- עגלה בתיקון מעל חודש וחצי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הילדה נולדה ב4.3.11 העגלה הוזמנה ושולמה כ3 חודשים לפני הלידה. כאשר הייתי בבי"ח לאחר הלידה שלחתי את אבי ואחי לאסוף את הקנייה מהסניף- נתנו להם עגלה לא נכונה ואמרו שיטפלו בזה ויחזרו אלינו תוך יומיים, לא קרה! אחרי הלידה הייתי עסוקה בלרוץ אחרי הסניף והרשת לקבל את העגלה שלי. כחודשיים לאחר שקיבלתי סוף סוף את העגלה היו לה כל מיני תקלות- נשבר מנגנון הידית, התעקם הגגון, נפלו כפתורים והלכתי לשילב לשלוח לתיקון- כשסוף סוף אחרי שבועיים קיבלתי את העגלה החלופית נשלחה העגלה לתיקון חזרה שבורה ולא מתוקנת אחרי 15 יום (כשהובטח 10 - 14 יום) ולא הייתי מוכנה לקבל אותה בצורה כזו- שוב נשלחה לתיקון והובטח לי שתחזור לאחר 10 ימים- היה זה בתאריך ה12.7 היום ה31.7 ולאף אחד אין מושג מה עם העגלה שלי!!! שלחתי אין ספור תלונות באתר- שלא נענו, התקשרתי לסניף רחובות ודיברתי עם אדון צביקה מנהל הסניף שלא היה לו מושג מה קורה ולא היה לו כוח להתעסק עם הזעם שלי ושלח אותי לשירות לקוחות שילב מבלי שניסה לפתור את הבעיה! פנינו לחברת אינגליזינה באיטליה ששלחו את התלונה לשילב חזרו אלינו בטענה שיבדקו ומאז חלפו שבועיים ולא קיבלנו תגובה! היום שוב התקשרתי לשירות לקוחות דיברתי עם שגיא שהבטיח שמייד יחזור אליי חלפו 5 שעות וכשלא חזר התקשרתי שוב- הם כבר הלכו הבייתה!
בשורה התחתונה קניתי עגלה חדשה לגמרי שלא הגיעה בזמן (למרות שהוזמנה 3 חודשים טרם הלידה), הילדה עוד לא בת 5 חודשים ומתוכם חודש הסתובבתי עם עגלה שבורה וכחודש וחצי העגלה לא אצלי ולאף אחד אין מושג היכן היא מסתובבת ומה קורה. הזלזול הבוטה והמתמשך מצד שילב במיוחד סניף רחובות וצביקה העומד בראשו בלתי נסבלים! הכיצד ייתכן מצב כזה שקניתי מוצרים ממיטב כספי ברשת הנוראית הזאת והשירות לקוחות שואף ל-0!!! מה אפשר לעשות ?! אני מיואשת!! פשוט זלזול בוטה בלקוח שלא נראה כמותו ! גם בדרך שמתייחסים אלייך בסניף רחובות כאשר מגיעים לקבל שירות ולא לבצע קנייה פשוט נוראי! עצה שלי- אל תתקרבו לשם! עגלה של אלפי שקלים וככה מתייחסים אלייך- חוצפה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מיידי ! קבלת העגלה שלי מתוקנת כחדשה או את הכסף חזרה! פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה