|
|
|
|
|
|
אי החזרת כסף מזומן בגין סחורה פגומה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 11 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי תיק לעגלת תינוק בסכום של 200 ש"ח. לאחר מס' ימים התיק נקרע. החליפו לי אותו , ולאחר יום התיק החדש נקרע. איכותו ירודה היות ולא העמסתי עליו הרבה משקל וכן לחברתי קרתה אותה בעיה עם אותו סוג של תיק. ביקשתי את כספי חזרה היות ואני אאלץ להוציא עכשיו עוד סכום נכבד לקניית תיק בחנות אחרת ולא הסכימו לעשות כן , אלא רק להסתפק בזיכוי המחייב אותי לרכוש מוצרים שאני לא צריכה. גם לאחר פנייה טלפונית לשרות לקוחות שלהם במשרד הראשי בת"א.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|