פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריהוט לא תקין שסופק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נתניה רמת פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני אמא ל 3 ילדים כולם גדלו עם שילב . יש לי ילדה בת 9 ילד בן 7 וילדה 8 חודשים לפני 9 חודשים ביצעתי הזמנת לידה , כמובן הצביעם שהציעו לי בחנות בפולג בנתניה אלה הצבעים שבחרתי לחדר של הילדה . כשהייתי בחודש תשעי להריוני הגיע חדר , חשכו עיניי . נחדר לא באותם צבעים שהזמנתי . כמובן שיחות ועצבים עם שירות לקוחות נאמר לי שבצבעים שהזמנת לא ניתן לקבל כי לא עובדים איתם יותר , למרות שמנהלת סניף הציע לי אותם למכירה . ושוב טלפונים עם שירות לקוחות ועם הסניף . הוצע לי זיכוי עבור חדר אך לא היה לי זמן להזמין חדר חדש כי הייתי צריכה ללדת . הוצע לי פיצוי 500 ש"ח ולהשאיר את החדר לא הסכמתי רציתי את הצבע שהזמנתי. אחרי בכי בטלפונים עם מנהל שירות ושירות לקוחות אושר לי חדר בצבעים שלי . קיבלתי את החדר ואחרי 5 ימים ילדתי . הסבל לא ניגמר !!!! אחרי חודש אני שמה לב שצבע של החדר מתחיל לרדת פשוט מתחיל להבהר . שוב שיחות מול מנהל שירות ושירות לקוחות כמובן גם שלחתי פקס לענת לוין מנכ"ל של חברה . לאחר זמן רב חזר אליי סמנכ"ל ובא לראות את החדר וראה אכן צבע ירד . לאחר ששידה נילקחה מביתי לבדיקות נישארתי עם תינוקת בלי שידה וקיבלתי מיטה חילופית . מנהל של חברת רהיטים שעובד עם שילב אמר לי בוודאות שיש דפק בצבע ואמר לי לקחת חדר בז כי זה צבע בהיר . .הבטיח לי פיצוי שעדיין אייני רואה אותו . כשקיבלתי חדר כבר בז לא היה תקין היה כולו בקילופי צבע ומכות . שוב שיחות כבר עם סמנכ"ל ומנהל שירות חדש . הובטח לי חדר חדש שוב . שוב קיבלתי חדר הפעם מיטה לא בסדר לפחות שידה כן . יש לציין שחדר שיש לי יותר לא עושים כי שילב החליף ספק כי כניראה הוא לא היה תקין כפי שניתן לראות . שיחה שקיבלתי ממנהל שירות שאני אבחר מיטה אחרת מהקטלוג אך שום מיטה לא מתאימה לשידה שלי והמיטה שיש לי כבר לא קיימת . כרגע אני עם מיטה לא תקינה כי רואים אליה פסים כחולים ורואים שיש דפק בצבע כמו שנאמר לי לידי אותו ספק. יש לציין שמוביל שהביא לי את המיטה הסכים איתי שרואים פסים כחולים ובעצמו אמר לי שספק רהיטים הוחלף אמר שאני אדבר איתם ויביאו לי מיטה חדשה . אחרי כל הסבל כבר סגרתי עיניים על הכול אך אפילו פיצוי לא קיבלתי ונישאר טעם רע בפה מהשירות שקיבלתי . חשוב לציין שקניה בשילה עלתה לא מעט כסף ואם הייתי מבצעת הזמנת לידה במקום אחר יותר זול בהרבה לא היה כואב כל כך אך הלכתי על איכות ושירות ולצערי מאוד התאכזבתי , למרות שעדיין קונה בשילב ויש לי כרטיס מועדון ואני לקוחה פוטנציאלית בחיפה .
אודה להתיחסותכם
בברכה
גם כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם על כל השנה שסבלתי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה