|
|
|
|
|
|
לא מוכנים לתת החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון שרונים הוד השרון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני 10 חודשים רכשתי מוניטור מצלמה של חברת מוטורולה מחנות שילב שעלה 1000 שח, במהלך תקופה זו המכשיר נשלח לתיקון 4 פעמים (כל תיקון לקח בין שבועיים לשלושה) ולבסוף קיבלתי מהחנות זיכוי שבו אוכל להשתמש רק ברשת שילב. אני לא מעוניינת בזיכוי כי אין לי מה לקנות בחנות זו בסכום כזה,ביקשתי החזר כספי אך ניתקלתי בסירוב. ברשת שילב מוכנים לתת לי רק זיכוי שאוכל לממש אותו רק ברשת שלהם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מבקשת החזר כספי ולא זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שילב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|