פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבללת מוצר שנרכש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 12/1/13 הזמנתי מאתר שילב 2 כסאות בטיחות לרכב. באתר צויין שההזמנה תגיע לביתי עם שליח תוך 3-5 ימי עסקים.
לדאבוני, עד היום לא התקשרו אליי.
ב 21/1/13 פניתי לשירות הלקוחות שלהם במייל (מסתבר שהם עובדים עד 15:30). לא חזרו אליי. היום טלפנתי אליהם. מישהי לקחה את הפרטים ואמרה שבקרוב יחזרו אליי. לא חזרו. התקשרתי שוב. הודעה מוקלטת אמרה שיש עומס ושניתן להשאיר הודעה ושיחזרו - עשיתי זאת. כמובן שלא חזרו אליי ואת המוצרים שרכשתי לא קבלתי ואיני יודעת מתי אקבלה. מה שבטוח זה שחמישה ימי עסקים עברו ממזמן...
אי קבלת ציוד סוג הנזק :
לספק לי את מה שרכשתי ולפצות על כך שאפילו לא הודיעו שיש עיכוב ושאני רודפת אחריהם. פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה