פרטי התלונה

תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגלת תאומים - לקויה - שירות לקוי, אי לקיחת אחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
גם אני כמו כולם חשבתי שלשילב יש שירות טוב והם לוקחים אחריות על מוצרים אשר נרכשו באמצעותם מחברות מוכרות... אז חשבתי... למרבה הצער שילב השתלבה במערכת הביוקרטיה של מדינתו והרי לכם סיפור שירותי שחיוותי בשילב סניף קריון בקרית ביאליק. לפני פחות מחודשיים רכשתי עגלת תאומים (כן יש לנו תאומות למי שעדיין לא יודע) כיום בנות שנה וחודש, ועל כן רציתי לרכוש עגלה חדשה יותר קלה ופשוטה שתשמש גם כטיולון עבור בנותיי. העגלה נרכשה ב1,500 ש"ח ומאותו הרגע החלו בעיות עם העגלה. כבר באותו היום הבחנו שהעגלה מזייפת, נוסעת עקום, שלבי הישיבה/שכיבה אינם תקינים והגרוע מכל שבעת שהילדה יושבת בעגלה במצב ביניים לפתע המשענת נופלת למצב שכיבה עם הילדה בתוכה !!! פניתי לפני כחודש לסניף והסברתי את הבעיה , אלו אמרו כי ישלחו אותו לבדיקה "במעבדה" !!! כן כן, כאילו שמדובר במוצר חשמלי מורכב עם רכיבים אלקטרונים. אחרי שבוע ללא עגלה זומנתי נרגש לתחנה על מנת לקבל את העגלה המתוקנת, תחילה הסכמתי לתיקון העגלה כי פגם ביצור יכול להיות אבל במידה והתקלה סודרה הרי שאנחנו מרוצים, בפועל אחרי מספר ימים התקלה חזרה ואף הוחמרה! הגרוע מכל הוא שבבדיקה מאוחרת שנעשתה מתברר שהתקלות עליהן דיווחתי כלל לא נרשמו בטופס התיקון (שאגב לא ניתן לי אף העתק ממנו). היום 25.02.2013 , ניגשתי שוב עם העגלה לשילב והסברתי למנהלת הסניף את התקלות וזו באטימות בלתי מתוארת ציינה בפניי כי העגלה תילקח לתיקון רק ביום חמישי (זה היום היחיד שיש משלוחים למעבדה) ועד אז תשאיר את העגלה שלך פה והתיקון יהיה עד ליום חמישי הבא, קרי 10 ימים מהיום!!! כשהסברתי כי התשובה אינה מקולת עליי, זו הפנתה אותי למנהלת שירות הלקוחות באמצעות הטלפון אשר נתנה לי תשובה זהה קרי, בעיה שלך!!! ללא ברירה השארתי את העגלה במקום תוך שבימים אלו ובמשך 10 ימים לא תהיה לילדיי עגלה ואני לא צריך להסביר מה זה אומר להיות עם תינוק ללא עגלה בכלל ובפרט כאשר מדובר בתאומים... אבל דווקא את "שילב" שהם מציגים עצמם כמומחים בתחום זה ממש לא מעניין. כל שיש לומר זה ששילב הינה חברה אטומה שירותית, ובעידן של היום מוטב היה אילו היו לוקחים אחריות מחליפים לי את העגלה לחדשה ושוברים את הראש אל מול הספק של העגלה. וכל זאת ללא טרטור הלקוח והמתנה שלי מספר שעות בסניף וכן הגעה לסניף כל פעם לצורך בדיקות החלפת עגלות וכו'. בשולי הדברים אציין כי אנו היינו לקוחות מצויינים של שילב ,כל עת העדפנו לשלם קצת יותר יקר אך לדעת שיש מי שנותן את השירות כשנצטרך. כעת אנו מבינים שאנו סתם משלמים יותר יקר וכשמגיע שלב השירות הרי זה לא מגיע, אך למה לשלם יקר עדיף לרכוש במקום אחר...
כספי סוג הנזק :
החלפת העגלה לחדשה פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה